رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم التحریر اصفهان:

نمایشگاه‌های پاییزه لوازم التحریر در جهت حمایت از مصرف کننده نبود

عصر نمایشگاه- رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم التحریر اصفهان گفت: نمایشگاه‌های پاییزه فروش لوازم التحریر که هر سال برای حمایت از مصرف کنندگان برگزار می‌شد، اقدام خاصی در این راستا نداشت.

نمایشگاه‌های پاییزه لوازم التحریر در جهت حمایت از مصرف کننده نبود
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از مهر ، اکبر چیت‌ساز اظهار داشت: هرساله نمایشگاه پاییزه به منظور حمایت از مصرف کننده از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت برپا می‌شد تا لوازم التحریر با قیمت مناسب تر به دست مردم برسد که امسال این نمایشگاه در اصفهان، برگزار نشد.

    وی بیان داشت: امسال به جای برگزاری نمایشگاه پاییزه، طرح واحدهای صنفی فروش فوق العاده را اجرایی کردند تا مردم لوازم التحریر را با قیمت مناسب خریداری کنند.

    رئیس اتحادیه لوازم التحریر اصفهان گفت: قیمت لوازم التحریر در نمایشگاه‌های پاییزه هر ساله بیشتر از قیمت سطح بازار بود و مردم، با توجه به این تفاوت قیمت برای خرید به سمت واحدهای صنفی روی می‌آورند و سازمان صنعت و معدن امسال خود به این نتیجه رسید که برگزاری این نمایشگاه‌ها ضرورتی ندارد.

    وی با اشاره به اینکه قیمت لوازم التحریر امسال با همان قیمت سال گذشته و حتی شاید کمتر به فروش می‌رسد، ادامه داد: هیچ کمبودی در حوزه لوازم التحریر وجود ندارد.

    چیت‌ساز با اظهار اینکه از میان اقلام مورد نیاز دانش آموزان فقط دفاتر تولید داخل است و مابقی لوازم التحریر از جمله مداد، خودکار و پاک کن و غیره خارجی است، ادامه داد: لوازم التحریر همچون دیگر کالاها هم نوع خارجی و هم ایرانی دارد.

    وی با اشاره به اینکه کتب درسی امسال به موقع به دست دانش آموزان رسید، ادامه داد: در حال حاضر 350 تا 400 واحد صنفی فروش لوازم التحریر در سطح شهر اصفهان فعالیت دارند.

    رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم التحریر اصفهان اضافه کرد: نظارت بر روی واحدهای صنفی به صورت مرتب انجام می‌گیرد و شاید در یک درصد از این واحدهای صنفی تخلف مشاهده شود که با مشاهده هر گونه تخلف پیگیری قانونی صورت می‌گیرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت