معاون شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان:

شکل گیری قطب جدید مراودات اقتصادی با احداث پروژه نمایشگاه بزرگ اصفهان

عصر نمایشگاه- معاون شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان گفت: این معاونت بر روی سیما و منظر شهری پروژه نمایشگاه بزرگ، پیوست فرهنگی و میزان ساختمان های احداثی از نظر تعداد سالن ها و فضای اداری این پروژه نظارت داشته و این موارد را مورد بررسی قرار داده است.

شکل گیری قطب جدید مراودات اقتصادی با احداث پروژه نمایشگاه بزرگ اصفهان
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از واحد رسانه شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان ، سید جمال الدین صمصام شریعت افزود: طرح نمایشگاه بین المللی همچنین توسط شهرداری منطقه، کمیسیون بررسی و تصویب طرح ها و شورای سیاست گذاری شهرداری اصفهان، معاونت حمل و نقل و ترافیک و شورای اسلامی شهر اصفهان بررسی و نظرات تخصصی لازم اعمال شده است.

    وی ادامه داد: به عنوان نمونه معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان در خصوص مسایل ورودی و خروجی، پارکینگ، تفکیک راه های سواره و پیاده و برطرف کردن محدودیت های احتمالی به دلیل قرار گرفتن پروژه در حلقه چهارم ترافیکی شهر اصفهان مواردی را مطرح کرد که طی یک صورت جلسه به شرکت نمایشگاه ها اعلام شد تا مشاور، اصلاحات مورد نظر را اعمال کند.

    معاون شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان با اشاره به این که دیدگاه معاونت شهرسازی در خصوص احداث مکان هایی مانند پروژه نمایشگاه بزرگ در سطح شهر اصفهان بسیار مثبت است، اظهار داشت: جلسات متعددی در استانداری و شهرداری اصفهان در خصوص این پروژه برگزار شده و به نظر می رسد بستر کامل برای تحقق این طرح فراهم شده که در این خصوص تلاش مدیرعامل و هیأت مدیره شرکت نمایشگاه ها نیز بسیار جدی و قابل بوده است.

    مرکز بزرگ و استاندارد نمایشگاهی از ملزومات شهر خلاق است

    صمصام شریعت با تأکید بر این که داشتن نمایشگاهی بین المللی و استاندارد از ملزومات شهر خلاق است، گفت: دارا بودن یک فضای مؤثر نمایشگاهی که بتواند پاسخگوی کلان شهر اصفهان باشد، از ضروریاتی است که جذب سرمایه گذار در شهر اصفهان و رونق و شکوفایی اقتصادی را در پی داشته و ایجاد اشتغال و توسعه صادرات را به ارمغان می آورد.

    وی قرار گرفتن محل نمایشگاه بین المللی در کنار سالن اجلاس سران را یک ویژگی مهم برای این مرکز برشمرد و اضافه کرد: با احداث این دو مجموعه، قطب جدید توسعه و مراودات در شرق اصفهان شکل می گیرد و به دلیل آن که در حال حاضر، شرایط پسابرجام نیز پیش روی کشور قرار دارد می توان اطمینان داشت که با برنامه ریزی دقیق و همت مضاعف، بهره برداری به موقع و مناسب از این طرح بزرگ رقم خواهد خورد تا آلودگی ترافیکی و صوتی محل پل شهرستان نیز برطرف گردد.

    معاون شهردار اصفهان، ورود شهرداری به جمع سهامداران شرکت نمایشگاه اصفهان و سرمایه گذاران این پروژه و نیز جدیت نمایندگان شهرداری برای حل مشکل پروژه را اتفاقی نیکو برای اصفهان دانست و گفت: در حال حاضر محدودیت و مانعی برای پروژه نمایشگاه بزرگ اصفهان سراغ ندارم و امیدوارم مسیر پروژه با درایت و کیفیت عالی به پیش رود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۶ ماه پیش
        آرشیو

        دانلود با کیفیت