سرپرست دفتر فناوری اطلاعات، ارتباطات و امنیت استانداری اصفهان :

هم افزایی ظرفیت ها، هدف ادغام سه رویداد در بیست و دومین نمایشگاه اتوکام

عصر نمایشگاه- سرپرست دفتر فناوری اطلاعات، ارتباطات و امنیت استانداری اصفهان در خصوص برگزاری بیست و دومین نمایشگاه کامپیوتر و اتوماسیون اداری همزمان با پنجمین جشنواره فروش رایانه و تجهیزات دیجیتال و نمایشگاه مخابرات در تاریخ ۲۰ تا ۲۴ آبان ماه، گفت: ادغام و برگزاری همزمان این سه رویداد در کنار برگزاری بیست و دومین دوره نمایشگاه اتوکام با رویکرد ارایه موارد و محصولات جدید در یک زمان و به صورت همزمان صورت پذیرفته است تا هم افزایی بهتری شکل گیرد.

هم افزایی ظرفیت ها، هدف ادغام سه رویداد در بیست و دومین نمایشگاه اتوکام
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از روابط عمومی شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان، سید حسن علوی اظهار کرد: نمایشگاه نمود توانمندی های استان و محل ارایه جدیدترین خدمات و محصولات برای جذب سهم بازار و مشتری است. 

    وی خاطرنشان کرد: نمایشگاه اتوکام، نمایشگاهی پر سابقه و درخشان است و بی شک آن دسته از بازدیدکنندگان که برای تفریح به محیط نمایشگاهی می آیند را گروه هدف خود نمی داند بلکه هدف اصلی ایجاد ارتباطات اقتصادی و اطلاع رسانی درباره تازه های فناوری اطلاعات استان اصفهان به دیگر استان ها است که امیدواریم با برگزاری همزمان این سه رویداد، این هدف به خوبی محقق شود.

    وی با اشاره به اینکه نمایشگاه هایی از نوع نمایشگاه کامپیوتر و اتوماسیون اداری، استانداردهای خاص خود اعم از برنامه ریزی بازدید تورهای نمایشگاهی از سایر استان ها و حتی سایر کشورها را دارد، گفت: هم اکنون به دلیل محدودیت های موجود در محل برگزاری نمایشگاه های اصفهان، امکان پیاده سازی این استانداردها به صورت کامل وجود ندارد با این حال در دوره های گذشته شاهد حضور بازدیدکنندگان زیادی از دیگر استان ها و چند هیأت خارجی بوده ایم.

    وی اضافه کرد: در سال 96 با بهره برداری از فاز اول پروژه نمایشگاه بزرگ اصفهان، انتظار می رود که این استانداردها به درستی رعایت شده و از چارچوب سنتی فاصله بگیرد.

    وی با بیان اینکه برای برگزاری هرچه بهتر نمایشگاه اتوکام نیازسنجی صورت گرفته، افزود: برای جذب مشارکت کننده خارجی در این نمایشگاه، محدودیتی وجود نداشته و از آن جا که زمینه نیاز بعضی کشورها اعم از کشورهای اروپایی و آسیایی به نرم افزارهای ایرانی وجود دارد، باید فعالیت های نمایشگاهی را جدی تر گرفت.

    وی ابراز امیدواری کرد: با توجه به سابقه طولانی مدت نمایشگاه اتوکام اصفهان بتوان مشارکت کننده خارجی از کشورهایی جذب کرد که به دنبال اطلاعات درست تری از اقتصاد، فرهنگ، جامعه و توانمندی های ایران هستند.

    وی با اشاره به تشکیل شورای سیاستگذاری برای برگزاری این نمایشگاه گفت: از نمایشگاه های کامپیوتر که در سایر استان های کشور برگزار می شود، بازدید به عمل آمده، ضعف ها و نقاط قوت این رویدادها شناسایی شده تا برای برگزاری هر چه بهتر نمایشگاه های اصفهان، مد نظر قرار گیرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۶ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت