معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی :

نمایشگاه قرآن کریم در تبریز برپا می شود

عصر نمایشگاه- معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی از برگزاری نمایشگاه قرآن از ۲۶ مهر تا ۱ آبان ماه جاری در تبریز خبر داد.

نمایشگاه قرآن کریم در تبریز برپا می شود
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از شبستان ، ابراهیم لایقی، معاون قرآن و عترت این اداره کل، در نشست هم اندیشی ادارات و نهادهای فرهنگی و موسسات قرآنی برای برگزاری نمایشگاه قرآن و عترت گفت: نمایشگاه قرآن کریم از بیست و ششم مهر تا یکم آبان ماه جاری و همزمان با چهاردهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تبریز در سالن شهریار نمایشگاه بین‌المللی تبریز برگزار می‌شود.

    وی افزود: همزمان با برگزاری این نمایشگاه محفل انس با قرآن کریم با حضور قاریان برجسته و ممتاز جهانی و کشوری برگزار می‌ شود و اجرای برنامه‌ های متنوع فرهنگی و هنری با محوریت قرآن کریم،‌برپایی نمایشگاههای هنری در زمینه‌ی خوشنویسی،‌نقاشی، عکس، فرش و ... ، اجرای نمایش با موضوعات دینی و مذهبی، برگزاری جلسات سخنرانی با حضور سخنرانان برجسته‌ی کشوری ازجمله برنامه‌های جنبی این نمایشگاه خواهد بود.

    معاون قرآن و عترت اداره کل، تصریح کرد: به دلیل همزمانی برگزاری این نمایشگاه با ایام محرم برنامه های متنوعی متناسب با ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام) اجرا خواهد شد.

    لایقی، قرآن کریم را منشاء تحول در زندگی انسان ها خواند و تمسک به آیات این کتاب عظیم را موجب فلاح و رستگاری انسان و به تبع آن جامعه برشمرد.

    براساس این گزارش نمایشگاه قران کریم با هدف شناسایی،‌ معرفی و نمایش آخرین دستاوردهای قرآنی در حوزه‌های فرهنگی، هنری و علمی و همچنین زمینه‌ سازی مناسب برای آشنایی اقشار و گروه‌ های مختلف با فعالیت های قرآنی و کمک به ارتقای کمی و کیفی برنامه‌ ها و فعالیت های قرآنی برگزار می‌ شود.

    کمک به هم‌ افزایی سازمانها و موسسات نقش‌آفرین در فعالیت‌ های قرآنی و کمک به گسترش فضای معنوی و کاهش آسیب‌ های اجتماعی از دیگر اهداف برگزاری نمایشگاه قرآن کریم است.

    نمایشگاه قرآن کریم از 26 مهر تا یکم آبان ماه جاری و  همزمان با چهاردهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تبریز در سالن شهریار نمایشگاه بین‌المللی تبریز برگزار می‌ شود.

     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۶ ماه پیش
        آرشیو

        دانلود با کیفیت