رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان ایجرود خبر داد

برگزاری نمایشگاه ویژه هفته ناجا در کتابخانه‌های ایجرود

عصر نمایشگاه- رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان ایجرود گفت: نمایشگاهی به مناسبت هفته ناجا در سطح کتابخانه‌های عمومی شهرستان ایجرود برگزار می‌شود.

برگزاری نمایشگاه ویژه هفته ناجا در کتابخانه‌های ایجرود
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از فارس ، رضا نظری اظهار کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، نشست‌های تخصصی کتاب‌خوان در کتابخانه‌های عمومی شهرستان ایجرود دایر می‌شود.

    وی با اشاره به اینکه همزمان با هفته دفاع مقدس هم نمایشگاه کتاب در سطح کتابخانه‌های شهرستان ایجرود برگزار شد، تصریح کرد: طی تیر ماه سال جاری، نمایشگاه پوستر در کتابخانه‌ها برگزار شده بود.

    رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان ایجرود اضافه کرد: برگزاری نمایشگاه کتاب به مناسبت هفته نیروی انتظامی در سطح کتابخانه‌های شهرستان یکی از مهم‌ترین برنامه‌های مورد نظر و پیش‌بینی شده این اداره در هفته جاری به شمار می‌رود.

    وی با بیان اینکه نمایشگاه مذکور به مناسبت هفته ناجا در زمینه قاچاق در سطح کتابخانه‌های شهرستان ایجرود برپا خواهد شد، ادامه داد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، نشست‌های تخصصی کتاب‌خوان با معرفی کتاب‌های گوناگون در طول مهر ماه ادامه پیدا می‌کند.

    نظری با بیان اینکه بین اداره کتابخانه‌های عمومی و کانون پرورش فکری کودکان تفاهم‌نامه همکاری متقابل منعقد شده است، یادآور شد: نمایندگانی از این کانون در کتابخانه‌های عمومی حضور یافته و به اجرای برنامه‌ می‌پردازند.

    وی با اشاره به اینکه کتابداران کتابخانه‌های عمومی هم برای اجرای برنامه در کانون پرورش فکری حاضر می‌شوند، افزود: این برنامه هنوز عملیاتی نشده و بر اساس برنامه‌ریزی‌ها در نیمه دوم سال اجرایی خواهد شد.

    رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان ایجرود با بیان اینکه تفاهم‌نامه‌ای با سازمان بسیج در راستای همکاری متقابل منعقد شده است، افزود: این همکاری‌ها و تعامل در راستای ترویج فرهنگ کتاب و مطالعه است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت