توجه ویژه به استارت‌آپ‌ها و ایده‌های فناورانه در:

اختتامیه نمایشگاه جیتکس ۲۰۱۶ دوبی

عصر نمایشگاه- سی و ششمین نمایشگاه GITEX بزرگترین رویداد منطقه ای فناوری اطلاعات و ارتباطات جیتکس ۲۰۱۶ عصر روز پنجشنبه ۲۰ اکتبر پس از ۵ روز فعالیت مداوم به کار خود پایان داد.

اختتامیه نمایشگاه جیتکس ۲۰۱۶ دوبی
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از آی سی تی پرس ، بیشتر از 4 هزار شرکت با حضور در دوبی به معرفی آخرین محصولات خود در شاخه‌های مختلف فناوری پرداختند.

    این رویداد که مؤثرترین و مهم‌ترین نمایشگاه فناوری در سطح منطقه خاورمیانه است در طی پنج روز برگزاری به معرفی استارت‌آپ‌های مختلفی پرداخت که با ایده‌های فناورانه و نوآورانه خود سعی در جذب مخاطب و از آن مهم‌تر سرمایه‌گذار داشتند.

    علاوه بر نگاه ویژه جیتکس 2016 به استارت‌آپ‌ها؛ در زمینه‌های دیگری نیز شاهد استفاده از فناوری‌های روز دنیا بودیم. از ساخت خودروهای چاپ سه‌بعدی گرفته تا ترن هوایی با استفاده از واقعیت مجازی.

    علاوه بر این‌ها؛ پهپادها و واقعیت افزوده نیز در این نمایشگاه حضوری فعال و پررنگ داشتند.

    اما به جرأت یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های نمایشگاه امسال حضور استارت‌آپ‌ها از 60 کشور دنیا بود؛ چیزی که تا به‌حال در هیچ نمایشگاه استارت‌آپی دیگری در دنیا دیده نشده است. حدود 410 استارت‌آپ در دوبی حضور داشتند.

    شعار نمایشگاه امسال؛ 'Re-Imagining Realities' بود که هدف از آن؛ تغییر و حرکت به سمت دنیای دیجیتال بود. دنیایی که می‌تواند با ایده‌های ناب باعث تغییر و تحول اساسی در زندگی انسان‌ها شود.

    هم‌چنین در این نمایشگاه شاهد برگزاری همایش‌های متعدد با حضور سردمداران صنایع بودیم که  بحث‌های طولانی و مفیدی در زمینه‌های مختلف مطرح کردند. این صنایع شامل مارکتینگ؛ بهداشت و درمان؛ مالی؛ شهرهای هوشمند؛ آموزش و انرژی بود.

    سامسونگ با ایجاد بزرگ‌ترین تجربه 4D داخل محیط بسته توانست یک رکورد جهانی را به‌نام خود ثبت کند و پاناسونیک هم بالون‌های بدون سرنشین را معرفی کرد که می‌تواند در رویدادهای عظیم و بزرگ مورد استفاده قرار بگیرد.

    جیتکس 2016 روز پنجشنبه 29 مهر برابر با 20 اکتبر بکار خود پایان داد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت