رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی بیان کرد

برگزاری نمایشگاه صرفا برای نمایش کالاها و محصولات

عصر نمایشگاه- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی از ابلاغ ممنوعیت نمایشگاه های فروش دراستان ها خبر داد و گفت : نمایشگاه باید صرفا برای نمایش کالاها و محصولات باشند.

برگزاری نمایشگاه صرفا برای نمایش کالاها و محصولات
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۷:۰۰

    به گزارش «عصر نمایشگاه» به نقل از آسانیوز ، حسین نجاتی در کارگروه توسعه صادرات غیر نفتی استان با اعلام این مطلب افزود : تا ابتدای دی ماه امسال حدود 1.5 میلیارد دلار صادارات از استان به 54 کشور خارجی انجام شده است.

    وی ادامه داد :عراق، ترکیه، آذربایجان، گرجستان، ارمنستان، افغانستان و ایتالیا از جمله کشورهایی هستند که بیشترین صادرات غیرنفتی از استان به این کشورها صورت گرفته است.

    سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و بین الملل استانداری آذربایجان شرقی نیز در این جلسه با اعلام تصویب تقویم سال 95 نمایشگاه بین المللی تبریز، گفت: 10 نمایشگاه بین المللی تبریز سال آینده در خارج از کشور برگزار می شود.

    احمد محمدزاده  اظهار کرد: نمایشگاه بین المللی تبریز ظرفیت بسیار بزرگی برای معرفی توانمندی های استان و ایران است که در منطقه بی رقیب است .

    وی همچنین با تصویب طرح تقویم سال 95 نمایشگاه بین المللی باغ شهر سهند مراغه درکارگروه استانی گفت : سال آینده 19 نمایشگاه دراین شهرستان برپا می شود.

    مدیرعامل نمایشگاه های بین المللی تبریز نیز گفت : سال گذشته 42 نمایشگاه در تبریز برگزار شد که امسال این تعداد تا پایان سال به 50 نمایشگاه می رسد.

    حبیب ماهوتی افزود: سال آینده 10 نمایشگاه از جمله در شهرهای مسکو روسیه، تاتارستان، ابوظبی امارات، کربلا و بصره عراق، ارمنستان ، برپا می شود. وی همچنین از آمادگی این نمایشگاه برای برگزاری بزرگ ترین نمایشگاه فرش ایران در تبریز برای سال آینده ، خبر داد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرنمایشگاه(http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۶ ماه پیش
        آرشیو

        دانلود با کیفیت