رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خدابنده خبر داد

برگزاری نمایشگاه مد و لباس در خدابنده

عصر نمایشگاه-رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خدابنده از برگزاری نمایشگاه مد و لباس در این شهرستان خبر داد و گفت: به مناسبت دهه فجر نمایشگاه مد و لباس به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با همکاری دانشگاه علمی کاربردی خدابنده برگزار می شود.

برگزاری نمایشگاه مد و لباس در خدابنده
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۷:۰۰

    به گزارش «عصر نمایشگاه» به نقل از اشراق ، محمد برجی اظهار کرد: بخاطر برداشتن تحریم های ظالمانه باید جشن گرفت و جشن بزرگتر از آن جشن انقلاب است که در آستانه آن قرار داریم و امیدواریم با ارائه خدمات درست از سوی دولت،این جشن به کام مردم شیرین تر شود.

    وی دهه فجر را بزرگترین جشن ملی، دینی و مردمی ایران دانست و افزود: دهه فجر یادآور عظمت و شکوه ملت ایران است و بیان عملکردها به مردم امید و نشاط را در جامعه تقویت می‌کند و بستر خدمت بیشتر به مردم را فراهم می‌سازد .

    رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خدابنده با بیان این که دهه مبارک فجر نشانه بارز ظلم ستیزی ملت ایران است افزود: دهه فجر ماندگارترین رویداد انقلاب اسلامی و فرصت مناسبی است تا اهداف و ارزش های انقلاب و نظام جمهوری اسلامی و دستاوردهای آن برای نسل جوان و امروز بدرستی تبیین و معرفی شود.

    برجی در ادامه به تشریح برنامه های این اداره در دهه فجر پرداخت و گفت: برگزاری کارگاه تدبر در قرآن کریم،نمایشگاه کتاب (هم در فرهنگسرای شهر قیدار و هم هر روز در یکی از مدارس خدابنده با هدف اهداء)،نمایشگاه مد و لباس با همکاری دانشگاه علمی کاربردی خدابنده،ایستگاه نقاشی و شب شعر با موضوع آزاد از جمله برنامه های پیش بینی شده برای دهه فجر است.

    این مسئول افزود: جشن انقلاب در روز 16 بهمن ماه برگزار می شود و همچنین اردوی هنری هنرمندان قیدار جهت بازدید از تئاتر جشنواره بین المللی فجر در دهه فجر انجام می شود و با مشارکت همه ادارات،نمایشگاه دستاوردهای دولت نیز برگزار خواهد شد.

    وی ادامه داد: با مشارکت آموزش و پرورش نیز همایش توانمندی های شهرستان خدابنده برگزار خواهد شد و تولید و اجرای نمایش به مناسبت دهه فجر نیز انجام می شود و همچنین کارگاه خوشنویسی با موضوعات اشعار انقلابی و نگارش احادیث و آیاتی که به نوعی به دهه فجر و انقلاب مرتبط است برگزار خواهد شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرنمایشگاه(http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۶ ماه پیش
        آرشیو

        دانلود با کیفیت