به مناسبت هفته بازدید همگانی از مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای؛

افتتاح نمایشگاه دستاوردهای مهارت‌آموختگان زن مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای خواهران سنندج

عصر نمایشگاه- به مناسبت هفته بازدید همگانی از مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای، نمایشگاه دستاوردهای مهارت‌آموختگان زن مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان سنندج در این مرکز افتتاح شد.

افتتاح نمایشگاه دستاوردهای مهارت‌آموختگان زن مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای خواهران سنندج
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از فارس ،امروز به مناسبت هفته بازدید همگانی از مراکز آموزش فنی و حرفه‎ای نمایشگاه دستاوردهای مهارت‎آموختگان زن مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان سنندج با حضور  مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری، دبیر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان و مشاوران مدیران‎کل دستگاه‎های اجرایی در امور بانوان در این مرکز افتتاح شد.

    مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کردستان بیان داشت: این نمایشگاه با هدف معرفی بانوان کارآفرین مهارت‌آموخته در مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای خواهران شهرستان سنندج برپا شده است.

    وی افزود: به منظور آشنایی با ظرفیت‌ها، امکانات و تجهیزات و مربیان توانمند این مرکز در راستای مهارت‌آموزی به بانوان کردستانی و ایجاد مشاغل خرد و خانگی برای این قشر از جامعه با هدف کمک به معیشت خانواده افتتاح شد.

    مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کردستان گفت: در این نمایشگاه 12 غرفه تولیدی در 10 رشته مختلف با هدف به نمایش گذاشتن گوشه‌ای از توانمندی بانوان کارآفرین کردستانی برپا شده است و از عموم مردم شریف استان دعوت می‌شود تا با بازدید از این نمایشگاه با فعالیت‌های آموزشی مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای استان کردستان آشنا شوند.

    این مقام مسوول کمک به افزایش تولیدات داخلی را گوشه‌ای از محقق نمودن سیاست‌های اقتصاد مقاومتی توسط اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کردستان خواند و گفت: در راستای تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و ایجاد مشاغل خرد و کوچک فعالیت‌های ارزشمندی توسط این اداره‌کل صورت گرفته است که امروز شاهد گوشه‌ای از این فعالیت‌ها هستیم.

    احمدی در پایان ابراز امیدواری کرد، با توسعه و گسترش بیش از پیش آموزش‌های مهارتی در سطح جامعه شاهد ایجاد اشتغال مولد و پایدار باشیم.

    گفتنی است، این نمایشگاه از 24 آبان ماه لغایت 5 آذرماه سال‌جاری برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند با مراکز به مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای خواهران شهرستان سنندج از غرفه‌های متنوع این نمایشگاه دیدن نمایند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۶ ماه پیش
        آرشیو

        دانلود با کیفیت