معاون فنی‌وحرفه‌ای استان کرمان خبر داد

برگزاری نمایشگاه تولیدات و دستاوردهای آموزشگاه‌های آزاد در کرمان

عصر نمایشگاه- معاون آموزش و پژوهش اداره کل فنی‌و حرفه‌ای استان کرمان از برپایی نمایشگاه ملی تولیدات و دستاوردهای آموزشگاه‌های آزاد فنی و‌حرفه‌ای استان کرمان در هفته ملی مهارت خبر داد.

برگزاری نمایشگاه تولیدات و دستاوردهای آموزشگاه‌های آزاد در کرمان
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۳۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از تسنیم ، در مورد برنامه‌های هفته ملی مهارت در استان کرمان اظهار داشت: حمایت از بخش خصوصی برای ترویج مهارت‌آموزی در استان از برنامه‌ها و اولویت‌های اداره کل فنی و حرفه‌ای استان کرمان است.

    وی با اشاره به اینکه 700 آموزشگاه فنی و حرفه‌ای خصوصی در استان کرمان در بخش‌های مختلف مهارتی فعالیت می‌کنند گفت: بخش عمده‌ای از آموزش‌ها در استان کرمان توسط آموزشگاه‌های آزاد در رشته‌های خدمات، فنی و کشاورزی انجام می‌شود.

    معاون آموزش و پژوهش اداره‌کل فنی‌وحرفه‌ای استان کرمان با بیان اینکه در شهر کرمان نیز 145 آموزشگاه آزاد فعالیت مهارت‌آموزی را بر عهده دارند افزود: یکی از طرح‌هایی که امسال به کمک آموزشگاه‌های آزاد شروع کردیم بحث غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان است که همه آموزشگاه‌های استان آمادگی اجرای این طرح را دارند.

    شهرکی با اعلام اینکه در هفته ملی مهارت نمایشگاه تولیدات و دستاوردهای آموزشگاه‌های خصوصی در کرمان برگزار می‌شود افزود: این نمایشگاه با 46 غرفه در فضای باز اداره‌کل فنی‌و‌حرفه‌ای استان کرمان واقع در سه راه کشاورز برگزار می‌شود.

    وی هدف از برگزاری نمایشگاه در این مکان را آشنایی هر چه بیشتر مردم با مجموعه اداره فنی و حرفه‌ای عنوان کرد و گفت: با همکاری معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری کرمان تبلیغات برگزاری نمایشگاه در سطح شهر کرمان انجام می‌شود.

    معاون آموزش و پژوهش اداره‌کل فنی‌وحرفه‌ای استان کرمان با بیان اینکه این نمایشگاه در بخش‌های صنایع دستی، صنایع غذایی، پوشاک، آرایش و پیرایش، هنرهای نمایشی، رایانه و گرافیک، الکترونیک و گل و گیاه برگزار می‌شود اظهار داشت: هفته ملی مهارت از 31 تیر تا 6 مرداد تعیین شده است.

    وی تجلیل از مربیان و نخبگان مهارتی و کارکنان نمونه استان کرمان، دیدار با خانواده شهدا، برگزاری مسابقات ورزشی و دیدار با مدیران صنایع و صنوف در راستای ترویج فرهنگ مهارت‌آموزی را از دیگر برنامه‌های هفته ملی مهارت در استان کرمان معرفی کرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۶ ماه پیش
        آرشیو

        دانلود با کیفیت