مدیرکل دفتر امور چاپ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی :

نمایشگاه صنعت چاپ خراسان رضوی دومین نمایشگاه کشور است

عصر نمایشگاه- مدیرکل دفتر امور چاپ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: نمایشگاه صنعت چاپ خراسان رضوی دومین نمایشگاه کشور است.

نمایشگاه صنعت چاپ خراسان رضوی دومین نمایشگاه کشور است
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایسنا، محمودرضا برازش که در آیین افتتاحیه نمایشگاه صنعت چاپ و بسته‌بندی خراسان رضوی در محل نمایشگاه بین‌المللی مشهد سخن می‌گفت در ادامه اظهار کرد: خوشحالیم که شهر مشهد در همه زمینه‌ها وضعیتی در حال رشد دارد و صنعت چاپ و نشر هم از این قاعده مستثنا نیست.
    وی ادامه داد: برگزاری این نمایشگاه‌ها به رشد و توسعه فرهنگی و فنی این صنعت کمک می‌کند و من ضمن تشکر از برگزارکنندگان این نمایشگاه معتقد هستم که باید تشکر کرد از تمام کسانی که در مسیر رشد و توسعه این صنعت تاثیرگذار تلاش می‌کنند.
    مدیرکل دفتر امور چاپ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: این نمایشگاه یک نمایشگاه تاثیرگذار است و ما امیدواریم که بتواند به اهداف خود دست پیدا کرده و نقش خود را در صنعت چاپ کشور به خوبی ایفا کند.
    برازش خاطرنشان کرد: وزارت ارشاد این آمادگی را دارد که در عرصه‌های مختلف چاپ و نشر مثل آموزش، حمایت و... از فعالان این صنعت حمایت و پشتیبانی کند.
    در ادامه این نشست سید سعید سرابی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی طی سخنانی افزود: باید از همه کسانی که جریان چاپ و بسته‌بندی را در استان محوریت می‌کنند تشکر کنیم و قدردان زحمات آنان باشیم.
    وی عنوان کرد: باید از قدرت صنعت نشر در ظرفیت‌های مختلف استان از جمله مشهد 2017 استفاده کنیم و بهره ببریم زیرا تاثیرگذاری این صنعت و ظرفیت‌های بالای استانی ما نکاتی است که همه روی آن اتفاق نظر دارند.
    مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی اضافه کرد: خوشحالیم که براساس ارزیابی مدیرکل صنعت چاپ وزارت ارشاد این نمایشگاه جزو نمایشگاه‌های مهم و موفق و تاثیرگذار صنعت چاپ کشور به شمار می‌رود و با وجود فعالیت‌های گسترده‌ای که در سراسر کشور در حال انجام است توانسته تا جایگاه خوبی را به خود اختصاص بدهد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۶ ماه پیش
        آرشیو

        دانلود با کیفیت