معاون فرماندار ابهر :

نمایشگاه های عرضه کالا فرصتی جهت معرفی صنایع و تولیدات شهرستانهاست

عصر نمایشگاه- معاون فرماندار ابهر با بیان اینکه صنایع و تولیدات مختلفی در شهرستان ابهر وجود دارد، گفت: برگزاری نمایشگاه های عرضه کالا برای معرفی صنایع و تولیدات شهرستان است.

نمایشگاه های عرضه کالا فرصتی جهت معرفی صنایع و تولیدات شهرستانهاست
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایرنا ، نعمت جلیلی در جلسه تنظیم بازار شهرستان ابهر، اظهار کرد: برخی از بازاریان برگزاری نمایشگاه های خرید را نوعی تهدید برای خود می دانند در حالی که اینگونه نیست و این نمایشگاه ها فقط جنبه معرفی تولیدات داخلی شهرستان را دارد.
    وی با اشاره به اعتراض های گروهی از افراد در برگزاری نمایشگاه مبلمان که چندی پیش در ابهر برگزار شد، ابراز کرد: برخی افراد در فضاهای مجازی و از طریق پیامک شایعه پراکنی و تهدیدهایی در زمینه مشکل زایی برای نمایشگاه مبلمان می کردند و تا حدودی نیز کار خود را انجام دادند که باید با خاطیان برخورد قانونی انجام شود.
    معاون فرماندار ابهر با اشاره به افزیش چشمگیر واحدهای تولیدی در شهر ابهر از 29 سال گذشته، بیان کرد: در طول این مدت واحدهای تولیدی ابهر از 20 واحد به بیش از 250 واحد تولیدی بزرگ و کوچک رسیده است که همین موضوع نشان از حمایت مسئولان ابهر از صنعت و تولید دارد.
    وی تاکید کرد: فرصت نمایشگاهی دائمی برای معرفی تولیدات و صنایع دستی شهرستان و نیز بهره برداری از موقعیت اتوبان تاکنون مورد غفلت واقع شده است.
    جلیلی خاطرنشان کرد: مسئولانی که روی کار هستند تمام تلاش خود را به کار می گیرند تا واحدهای تولیدی و صنعتی با حداکثر ظرفیت فعالیت کنند و به این منظور سعی داریم با معرفی محصولات تولیدی شهرستان در یک نمایشگاه دائمی از تولیدکنندگان بومی حمایت کنیم.
    وی ابراز کرد: برخی از واحدهای صنفی شهرستان وجود نمایشگاه دائمی برای محصولات شهرستان را تهدیدی برای کسب و کار خود می بینند که برای رفع این موضوع نمایشگاه در خارج از شهر و در مسیر اتوبان دایر می شود.
    معاون فرماندار ابهر با اشاره به نمایشگاه روباز از محصولات کشاورزی شهرستان که در مسیر اتوبان وجود دارد، افزود: امید است همین نمایشگاه پیش زمینه ای برای احداث نمایشگاه دائمی در ابهر باشد.
    رئیس صنعت، معدن و تجارت شهرستان ابهر نیز در این جلسه با اشاره به مزایایی که نمایشگاه ها در ایجاد بازار رقابت دارند، افزود: ایجاد یک نمایشگاه هم به نفع مصرف کننده و هم به سود تولید کننده است و هدف ما از برگزاری نمایشگاه ها کمک به اصناف شهرستان است ولی متاسفانه در نمایشگاه اخیر مبلمان ابهر تعدادی از فروشندگان مبلمان ما را مورد هجمه قرار دادند.
    وی بیان کرد: هنگام برگزاری نمایشگاه ها از فروشندگان بابت ضمانت، کیفیت و قیمت کالاهایی که عرضه می کنند تعهد و تضمین گرفته می شود.
    داداشیان تاکید کرد: مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف از سوی اصناف با شماره 124 تماس بگیرند و شکایت خود را مطرح کنند و مطمئن باشند به شکایات آنها رسیدگی می شود.
    وی تصریح کرد: در زمینه عرضه برنج ، گوشت مرغ منجمد مشکلی وجود ندارد و در بازار گوشت قرمز نیز تعادل برقرار است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۶ ماه پیش
        آرشیو

        دانلود با کیفیت