اختصاصی عصرنمایشگاه ؛

مجموعه قوانین غرفه سازی در نمایشگاه شهرآفتاب منتشر شد

عصر نمایشگاه- مجموعه قوانین غرفه سازی در مرکز نمایشگاه های بین المللی شهرآفتاب منتشر شد.

مجموعه قوانین غرفه سازی در نمایشگاه شهرآفتاب منتشر شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » ، در مجموعه قوانین غرفه سازی در مرکز نمایشگاه های بین المللی شهر آفتاب در حالی منتشر شد که تا کنون سه نمایشگاه تخصصی در مرکز نمایشگاه های بین المللی شهرآفتاب برگزار شده است و تا پایان سال 95بیش از 15 عنوان نمایشگاهی قرار است برگزار شود.
    این مقررات در 5 بند مشخص با سرفصل مجموعه مقررات غرفه آرایی شامل تعاریف، مقررات عمومی،  مقررات غرف پیش ساخته و موکت، مقررات غرف خودساز می باشد که در این بخش ها به تعریف غرفه پیش ساخته( مدولار)، تعریف غرفه خودساز، تعریف غرفه با تجهیز، تعریف غرفه بدون تجهیز، شرایط مسئول  فنی، فرم  تایید  طرح غرف خودساز، فرم اعلام متراژ نمایشگاه، خسارات تخلف از مقررات غرفه آرایی آمده است.

    در بخش خسارات های نخلف از مقررات غرفه آرایی برای مشارکت کننده و برگزار کننده که در 11 بند تعیین شده است، بیشترین خسارت برای مشارکت کنندگان در بند " مبادرت به ساخت و ساز در زمان برگزاری  نمایشگاه ( به تشخیص ناظر ین غرفه آرایی)" با هزینه 500 هزارتومانی منتشر شده و در همین بیند نیز  خسارت پرداختی برگزار کنندگان 100 هزارتومان تعیین شده است.

    در بنده 3 نیز  با موضوع "   ورود و استفاده از دستگاههای غیر مجاز به ازاء هر دستگاه " میزان خسارت برای مشارکت کنندگان 300 هزارتومان  و برای برگزارکنندگان 50 هزار تومان درنظر گرفته شده است.

    در بند 7 نیز با موضوع "   تجاوز به حریم راهروها (شامل کف غرفه ، دیواره های جانبی و پیشانی ) به ازاء هر متر طول "  هزینه خسارت برای مشارکت کنندگان 200 هزارتومان و برای برگزار کنندگان 50 هزار تومان اعلام شده است .

    در مقررات عمومی قوانین غرفه سازی مرکز نمایشگاه های شهرآفتاب حداقل متراژ غرف درفضای سرپوشیده 12 مترمربع  و در فضای باز 30 متر مربع اعلام شده است و در تبصره ای برای نشریات و غرفه های مراکز خیریه می تواند این میزان به 6 و 9 مترمربع کاهش یابد.

    در ادمه این بخش آمده است، مشارکت کنندگانی که به صورت گروهی(پاویون) تحت سرپرستی یک کشور و یا یک شرکت مادر تخصصی نمایشگاهی مشارکت نمایند، درصورت استفاده از یک فضای مشترک از رعایت حداقل متراژ غرف در فضای سرپوشیده به میزان 12 متر مربع معاف می باشند.
    همچنین حداقل متراژ غرف خود ساز باستثناء  غرف کاملاً  ارزی 24 متر مربع اعلام شده است.

    همچنین در رعایت ارتفاع مجاز غرفه سازی سالن های 1 و 2 و 3 با حداکثر ارتفاع 5 متر  و سالن های موقت با حداکثر ارتفاع 4 متر اعلام شده است، همچنین در جانمایی غرفه های داخل سالن ها، فاصله غرفه ها از دیوار سالن به میزان 1.5 متر معادل 150 سانتی متر اعلام شده و همچنین استاندارد عرض راهرو ها با احتساب حداقل 4 متر برای راهروی اصلی و 3 متر برای راهروهای فرعی تعیین شده است.

    نکته حائز اهمیت در بخش معرفی مسئول فنی دارا بودن  مدرک تحصیلی کارشناسی عمران و یا معماری با یک سال سابقه کار مرتبط و یا دارا بودن مدرک تحصیلی کارشناسی درشته های دیگر با 3 سال سابقه کار مستمر و مرتبط با غرفه آرائی و دارای مجوز از سازمان نظام مهندسی و یا دارا بودن مدرک تحصیلی کاردانی عمران و یا معماری با 2 سال سابقه کار مرتبط و یا دارا بودن مدرک تحصیلی کاردانی در رشته های دیگر با 4 سال سابقه کار مستمر و مرتبط با غرفه آرائی و دارای مجوز از سازمان نظام مهندسی مشخص و تعیین شده است.

    مخاطبان می توانند مجموعه قوانین غرفه سازی مرکز نمایشگاه های بین المللی شهرآفتاب را از اینجا دریافت کنند.

    تقویم نمایشگاه ها شهرآفتاب را اینجا دریافت کنید .

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت