با حضور فعالانه ۴ شرکت بزرگ ایرانی؛

نمایشگاه صنایع غذایی مغرب همزمان با نمایش توانمندی های اقتصادی ایران پایان یافت

عصر نمایشگاه- نمایشگاه بین المللی صنایع غذایی در شهر بندری 'کازابلانکا' (بزرگترین شهر مغرب) با حضور فعالانه ۴ شرکت بزرگ ایرانی، امروز (چهارشنبه) رسما به کار خود پایان داد.

نمایشگاه صنایع غذایی مغرب همزمان با نمایش توانمندی های اقتصادی ایران پایان یافت
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایرنا ، چهار شرکت اقتصادی ایران با حضور در نمایشگاه بین المللی صنایع غذایی در شهر بندری 'کازابلانکا'، ضمن نمایش آخرین دستاوردها و توانمندی هایشان در حوزه صنایع غذایی، بر آمادگی خود برای حضور بیشتر در بازارهای جهانی و توسعه مناسبات با دیگر کشورها تاکید کردند.
    بر اساس این گزارش، بازدید کنندگان با بیان اینکه 'در حال حاضر شرکت های ایرانی فعال در حوزه صنایع غذایی با وجود محدودیت های بسیاری که در سال های گذشته با آن روبرو بوده اند، در مسیر توسعه و پیشرفت قرار دارند'، بر لزوم حضور بیش از پیش ایران در بازارهای جهانی تاکید کردند.
    این نمایشگاه بین المللی از پنجم تا هفتم دسامبر 2016 (15 تا 17 آذرماه) با حضور شمار زیادی از سرمایه گذاران، صاحبان صنایع و تجار بین المللی فعال در حوزه صنایع غذایی در شهر بندری کازابلانکا در کشور مغرب برگزار شد.
    چهار شرکت ایرانی فعال در حوزه صنایع غذایی و فناوری های مرتبط، با حضور در این نمایشگاه بین المللی، آخرین دستاوردهای خود در این زمینه را ارایه کردند که مورد استقبال تجار و فعالان اقتصادی حاضر در این نمایشگاه قرار گرفت.
    به گزارش این تارنما، 80 غرفه متعلق به شرکت های کشورهای گوناگون جهان و بیش از 3500 مجموعه بازرگانی نقشی مهم در توسعه اقتصادی و غذایی قاره آفریقا در این نمایشگاه مهم حضور داشتند.
    این رویداد با طیفی وسیع از محصولات و خدمات پیشرفته اقتصادی و غذایی از تمام دنیا این فرصت را به فعالان اقتصادی داد تا به محصولات و خدمات صنعتی- غذایی موثر دستیابی داشته باشند و علاوه بر اطلاع یافتن از آخرین تحولات اقتصادی، درباره آخرین وضعیت بازار تجاری قاره سیاه بحث و گفت و گو کنند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت