مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری آذربایجان غربی :

برگزاری نمایشگاه مد و لباس ایرانی – اسلامی در ارومیه

عصر نمایشگاه- مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری آذربایجان غربی گفت: در راستای نهادینه سازی حجاب و عفاف در جامعه اولین نمایشگاه مد و لباس ایرانی- اسلامی بهمن ماه سال جاری در ارومیه برگزار می‎شود.

برگزاری نمایشگاه مد و لباس ایرانی – اسلامی در ارومیه
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۱:۰۰

به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایکنا ، شهلا تاجفر مدیر کل دفتر امور زنان و خانواده‎ استانداری صبح امروز یکم دی ماه  در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن شهید نیکخواه این اداره برگزار شد بیان کرد: دفتر امور زنان و خانواده استانداری با همکاری سپاه شهدا‎ی آذربایجان غربی و بسیج جامعه‎ی زنان استان کنگره‎ی زنان شهیده را در سطح ملی و کشوری در سال 96 برگزار خواهد کرد.
وی ادامه داد: هدف از این طرح آشنایی با زنان شهیده‎ی استان و تقویت روحیه‎ی جهادی و فرهنگ ایثار و شهادت در میان زنان است که امروزه کمرنگ شده است.
تاجفر افزود: حضور زنان در عرصه‎های مختلف مدیریتی و سیاست‎گذاری‎های دولت تاثیر مثبت در تحکیم و تعالی بنیان خانواده و پیشرفت و توسعه‎ی کشور دارد.
وی ادامه داد: در راستای حضور زنان در عرصه‎های مختلف مدیریتی و سیاست‎گذاری‎های دولت و عمل به منویات مقام معظم رهبری زنان با برگزاری کارگاه‎های آموزشی برای عملی‎کردن اقتصاد مقاومتی و طرح های آن در سطح جامعه نقش موثر و فعالی را ایفا می‎کنند.
تاجفر گفت: خوشبختانه آذربایجان‎غربی رتبه‎ی اول کشوری را در راستای حمایت از صندوق‎های اعتباری زنان روستایی و عشایر از آن خود کرده است.
مدیر کل دفتر امور زنان و خانواده استانداری گفت: آذربایجان‎غربی  در میان دیگر استان‎های کشور رتبه‎ی دوم بی‎سوادی  در میان زنان و دختران بازمانده از تحصیل را به خود اختصاص داده است.
این مقام مسئول ادامه داد: دفترامور زنان و خانواده استانداری برای مبارزه با امر بی‎سوادی در میان زنان و دختران بازمانده از تحصیل به دلیل بی بضاعتی و فقر مالی با انعقاد تفاهنامه‎ای میان استانداری و اداره کل آموزش‎وپرورش آذربایجان‎غربی  نقش مهمی را درپوشش تحصیلی این قشر داشته است.

برچسب ها
پورسعیدخلیلی
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
      • نمایشگاه ۴۷
      • نمایشگاه ۴۶
      • شماره ۳۷
      • نمایشگاه
      • ماهنامه نمایشگاه
      • شماره ۳۱ ماهنامه
      • ماهنامه
      • ماهنامه
      آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
      آرشیو
      آخرین اخبار

      دانلود با کیفیت