معاون آموزشی جهاد دانشگاهی البرز :

دومین فراخوان جشنواره‌ هنری البرز آغاز شد

عصر نمایشگاه- معاون آموزشی جهاد دانشگاهی البرز از آغاز فراخوان جشنواره‌ هنری عکاسی، گرافیک، طراحی و نقاشی توسط مرکز آموزش‌های تخصصی هنر جهاد دانشگاهی با هدف برپایی نمایشگاه گروهی آثار هنرمندان البرزی در ایام دهه فجر خبر داد.

دومین فراخوان جشنواره‌ هنری البرز آغاز شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۰:۰۰

به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایکنا ، منیره سهرابی، معاون آموزشی جهاد دانشگاهی البرز اظهارکرد: این جشنواره هنری به مناسبت سی و هشتمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی با موضوع آزاد برگزار می‌شود که علاقه‌مندان، به شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را حداکثر تا پایان دی‌ماه به دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند.
وی افزود: با گردآوری آثار ارسالی به جشنواره، نمایشگاهی از مجموعه آثار دریافت شده در ایام دهه فجر برپا می‌شود که پس از داوری آثار به برگزیدگان در این جشنواره جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.
سهرابی یادآورشد: مرکز آموزش‌های تخصصی هنر جهاد دانشگاهی استان البرز زمینه آموزش علاقه‌مندان به رشته‌های هنری از جمله عکاسی، گرافیک، طراحی لباس، گرافیک، طراحی و نقاشی، زیورآلات و غیره را فراهم می‌کند و این مرکز در نظر دارد با برپایی چنین جشنواره‌ای، علاوه بر ایجاد زمینه‌ای برای رقابت هنرمندان، شرایطی را برای ارائه آثار ارزشمند هنرمندان ایجاد نماید تا آثار این افراد در معرض دید عموم مردم قرار گیرد.
این مسئول خاطرنشان کرد: هنرمندانی که در زمینه‌های عکاسی، گرافیک، طراحی و نقاشی و زیور آلات فعالیت دارند، می‌توانند در این جشنواره با ارسال حداکثر سه اثر شرکت کنند.
سهرابی تصریح کرد: شرکت در این نمایشگاه در رشته‌های عنوان شده، برای عموم آزاد است و متقاضیان آثار خود را با فرمت JPEG و با کیفیت 300dpi و سایز 50.70 و یا 50.75 به پست الکترونیکی: photo_por1 @yahoo.com ارسال کنند.
وی ابرازکرد: علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره به همراه فایل‌های ارسالی، اطلاعاتی نظیر نام، نام خانوادگی، شماره‌ی تلفن همراه و ثابت را نیز ارسال نمایند و همچنین برای هر اثر، اطلاعاتی مانند عنوان اثر و تکنیک اجرا به صورت فایل word ارسال شود.
سهرابی در پایان گفت: هنرمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند همه روزه از ساعت 10صبح الی ١٧ از طریق شماره تلفن 09355100063 با دبیر جشنواره تماس حاصل کنند.

برچسب ها
پورسعیدخلیلی
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
      • نمایشگاه ۴۷
      • نمایشگاه ۴۶
      • شماره ۳۷
      • نمایشگاه
      • ماهنامه نمایشگاه
      • شماره ۳۱ ماهنامه
      • ماهنامه
      • ماهنامه
      آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
      آرشیو
      آخرین اخبار

      دانلود با کیفیت