مجری نمایشگاه ابزار آلات:

هدف از برگزاری نمایشگاه ابزار آلات انتقال تکنولوژی به کشور است

عصر نمایشگاه- مجری اولین نمایشگاه ابزار آلات، یراق و تجهیزات جانبی گفت: هدف از نمایشگاه آشنایی صاحبان صنایع با آخرین دستاوردها و انتقال تکنولوژی به کشورمان است. در این راستا با ایجاد اشتغال می توان در راستای اقتصاد مقاومتی حرکت کرد.

هدف از برگزاری نمایشگاه ابزار آلات انتقال تکنولوژی به کشور است
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه» به نقل از روابط عمومی و بین الملل نمایشگاه شهر آفتاب، رامین قاسم پور در نشست خبری که بدین منظور در نمایشگاه شهر آفتاببرگزار شد، اظهار داشت: اولین نمایشگاه ابزار آلات، یراق و تجهیزات جانبی کار خود را به زودی آغاز می کند. این نمایشگاه بنا دارد در فضایی بالغ بر 7000 متر مربع کار خود را در روز سه شنبه مورخ 10/11/95 آغاز کند.

    وی افزود: نمایشگاه مرکز به نمایش گذاشتن کالا و مکانی است که در زمان و مکان مشخصی دست اندرکاران صنعت، به مبادله آخرین دستاوردهای خود می پردازند، این نمایشگاه نیز با حضور صنعتگرانی از کشورهای چین، تایوان، هندوستان، ترکیه، آلمان و ایران آغاز به کار می گند.

    قاسم پور با اشاره به اهداف نمایشگاه حاضر افزود: هدف از این نمایشگاه آشنایی صاحبان صنایع با آخرین دستاوردها و انتقال تکنولوژی به کشورمان است. در این راستا با ایجاد اشتغال می توان در راستای اقتصاد مقاومتی حرکت کرد.

    وی در ادامه عنوان کرد: بر این اساس با حمایت از اتحادیه های مختلفی چون اراک، تبریز، گیلان، قم، اصفهان، همدان، ارومیه و مازندران و شیراز نمایشگاه با شکوهی برگزار خواهد شد.

    مجری اولین نمایشگاه ابزار آلات، یراق و تجهیزات جانبی گفت: بر این هستیم تا آخرین دستاوردها در این صنعت را به نمایش گذاشته شود. در سال های گذشته به دلیل عدم وجود چنین نمایشگاهی، صنعتگران در نمایشگاه های مرتبط دستاوردهای خود را به نمایش می گذاشتند؛ اما خوشبختانه این نمایشگاه می تواند نقطه ی شروعی برای صنعتگران حوزه ابزار آلات باشد تا دستاوردهای خود را در نمایشگاهی که متعلق به خودشان است، به نمایش بگذارند.

    وی خاطر نشان کرد: می توان بحث صادرات را نیز در این نمایشگاه داشته باشیم. باید در ابتدا کالا معرفی شود و مزیت رقابتی آن عنوان گردد؛ سپس به بحث صادرات ورود پیدا می شود.

    قاسم پور بیان کرد: در نظر داریم در راستای اقتصاد مقاومتی، در حاشیه نمایشگاه حاضر، همایشی در روز پنجشنبه ساعت 11-13 برای ارتباط صنعت و دانشگاه برگزار شود.

    وی ادامه داد: در کشورهای توسعه یافته ارتباط صنعت و دانشگاه پشتوانه زیادی دارد. عدم ارتباط صنعت و دانشگاه، پیامدهای توسعه نیافتگی و وجود کاستی در صنعت، وابستگی صنعتی، بهره برداری نامطلوب از منابع طبیعی و اتلاف سرمایه اجتماعی است. در این روز بناست با حضور دانشگاه ها و شرکت های دانش بنیان همایشی برگزار شود تا بخشی از کاستی ها در این رابطه جبران گردد.

    قاسم پور افزود: وظیفه این نمایشگاه این است تا به رفع نواقص و مشکلات تولید و بروز کردن علم فروش و مارکتینگ در این صنعت کمک کند که بر این اساس با برگزاری این همایش این کار انجام خواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت