معاون گردشگری استان بوشهر اعلام کرد

اجرای آئین عروسی بوشهر در نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران

عصر نمایشگاه- معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی استان بوشهر گفت: در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری ضمن اجرای آئین عروسی بوشهر صنایع دستی، سوغات محلی، اجرای موسیقی استان بوشهر، لباس‌ها و غذاهای محلی استان بوشهر معرفی شد.

اجرای آئین عروسی بوشهر در نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرنمایشگاه»، ناصر امیرزاده با بیان اینکه این استان دارای ظرفیت‌های گردشگری است اظهار داشت: استان بوشهر درحوزه گردشگری ساحلی در کشور دارای بهترین ظرفیت دارد که حضور گردشگران در مواقع مختلف نشان از توانمندی این استان است.

    وی با اشاره به اینکه اوج حضورگردشگران در ایام نوروز  آشکار می‌شود تصریح کرد: توانمندی گردشگری استان بوشهر در نهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری معرفی و شناسانده شد.

    معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی استان بوشهر  با بیان اینکه نهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع هفته گذشته در تهران برگزارشد گفت: نهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری با "تم" خانه ایرانی و شعار "میهمان ما باشید" با استقبال بی نظیر مردم و فعالان صنعت گردشگری مواجه شد که در این میان سالن 38 که با دکور خانه ایرانی و حضور 31 استان کشور آماده سازی شده، بیش از سایر سالن ها مورد توجه قرار گرفت.

    امیرزاده خاطرنشان کرد: غرفه اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر با معرفی و جاذبه‌های بی نظیر این استان با استقبال بی سابقه بازدیدکنندگان مواجه شد.

    وی معرفی صنایع دستی، سوغات محلی، اجرای موسیقی استان بوشهر، معرفی لباس‌ها و غذاهای محلی استان بوشهر از جمله برنامه‌های استان بوشهر در این نمایشگاه دانست.

    معاون گردشگری استان بوشهر با بیان اینکه آیین عروسی بوشهر در نمایشگاه بین المللی اجرا شد افزود:  یکی از جذابیت‌های گردشگری، تفاوت‌هایی است که در رسم و رسوم اقوام ایرانی دیده می‌شود که مردم و گردشگران را برای دیدن جذب می‌کند که تلاش شد این تفاوت‌های آیینی استان را در غرفه بوشهر در معرض دید مردم قرار بگیرد.

    به گزارش تسنیم امیرزاده به اهمیت معرفی آیین‌ها اشاره کرد و گفت: استان بوشهر با اجرای مراسم عروسی سنتی توانست نظر بسیاری از مخاطبان را به خود جلب  کند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت