رئیس خانه مشارکت مردم در سلامت خبرداد

برپایی دومین نمایشگاه جامع فرهنگ سلامت در قزوین

عصر نمایشگاه- رئیس خانه مشارکت مردم در سلامت گفت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، دومین نمایشگاه جامع فرهنگ سلامت سوم تا هشتم اسفندماه در قزوین برپا می‌شود.

برپایی دومین نمایشگاه جامع فرهنگ سلامت در قزوین
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرنمایشگاه»، حبیب‌الله انصاری با اشاره به اهمیت آگاه‌سازی مردم در حوزه سلامت، اظهار  داشت: دومین نمایشگاه جامع فرهنگ سلامت  با حضور بیش از 80 مشاکت‌کننده سوم تا هشتم اسفندماه در قزوین برپا می‌شود.

    وی با اشاره به اینکه بیش از 80 مشاکت‌کننده در دومین نمایشگاه جامع فرهنگ سلامت حضور دارند، بیان کرد: این مشاکت کنندگان متشکل از دستگاه‌های اجرایی و دولتی و سازمان‌های مردم نهاد و تشکل‌های مردمی است.

    وی افزود: در این نمایشگاه شورای شهر و  شهرداری، استانداری، دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین، بسیج جامعه پزشکی استان قزوین و بیش از 60 ارگان دولتی در این نمایشگاه شرکت می‌کنند.

    انصاری عنوان کرد: دومین نمایشگاه جامع فرهنگ سلامت در فضایی حدود دو هزار متر مربع با وجود 100 غرفه سوم تا هشتم اسفندماه در استان قزوین برگزار می‌شود.

    رئیس خانه مشارکت مردم در سلامت گفت: نمایشگاه جامع سلامت با هدف ارتقای سطح آگاهی مردم از شرایط فیزیکی و روانی در قزوین برپا می‌شود که باید مورد توجه مدیران و مسئولان قرار بگیرد.

    وی با اشاره به اینکه نمایشگاه سلامت با مشارکت ادارات دولتی و خصوصی با هدف آگاه‌سازی مردم در حوزه سلامت با بهره‌گیری از ابزار تبلیغات در استان قزوین برگزار می‌شود، بیان کرد: در این نمایشگاه‌ ابزارآلات پزشکی، درمانی و سلامتی و همچنین پیام‌های سلامت در قالب  پوستر و بنر در اختیار بازدیدکنندگان قرار می‌گیرد.

    دبیر اجرایی دومین نمایشگاه جامع فرهنگ سلامت استان قزوین افزود:  این نمایشگاه با استقرار غرفه‌های غربالگری برای بیماری‌هایی همچون دیابت، مردم می‌توانند از شرایط جسمی و روانی خود آگاه شوند که در همین راستا از مردم خواستاریم نگاه ویژه‌ای به این نمایشگاه داشته باشند.

    به گزارش تسنیم انصاری با اشاره به ساعات بازدید برای عموم از دومین نمایشگاه جامع فرهنگ سلامت در قزوین، اظهار داشت: بازدید از این نمایشگاه در دو نوبت صبح و بعداز ظهر از ساعت 9 صبح تا 12 و 16 تا 21 در نوبت بعدازظهر برای بازدید عموم در محل دائمی نمایشگاه‌های استان قزوین دایر است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت