غرفه چوبی

عصر نمایشگاه- پس از اینکه لویی شانزدهم دستور داد تا کف کاخ ورسای پارکت شود، همه برای دیدن موزاییک های چوبی زرق و برقدار به محل زندگی این خانواده سلطنتی می آمدند. به همین جهت، شرکت Hamilton Exhibits LLC تصمیم گرفت تا برای جذب بازدیدکنندگان کف غرفه را پارکت کند که باعث شد فضا به همان میزان شاهانه به نظر برسد.

غرفه چوبی
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرنمایشگاه»، بازدیدکنندگانی که به غرفه 6 در 6 متری این شرکت (مستقر در ایندیاناپلیس) نزدیک می شدند، ابتدا یکی از 3 مانیتور 32 اینچی را در قاب های شیشه ای 5/1 در 2 متری مشاهده می کردند. مانیتورها روی ورق های وینیل و تخته های پلکسی گلاس قرار داده  شده  بودند که در این پنجره ها به کار رفته  بود. این ورق های وینیل با دست برش داده  شده  بودند تا ظاهر خاص توری مانند را ارائه دهند که بیشتر شبیه تار عنکبوت روی درب صفحه نمایش به نظر می رسید. 

    در واقع، پنجره ها قسمت اصلی غرفه را تشکیل می دادند: کف پارکت به صورت سفارشی حدود 2 متر به صورت یکنواخت از سطح زمین تا روی ستون ها، دیوارها و روی سقف، مانند سایبانی از الوار، کار شده  بود. کف داخل غرفه از سه روکش چوب با جلای ساتن مانند بود که هرچه بالاتر میرفت، روشن تر می شد و حس حرکت رو به بالا را به شکل خیلی ظریفی القا می کرد.

    چراغ های آویز با رنگ های مارک شرکت تزیین شده  بودند و زیر آن ها میز پذیرش سفیدرنگی وجود داشت. این میز که تا حدی با همان روکش چوب ساخته  شده  بود، مکانی برای گردهمایی بازدیدکنندگان و کارکنان غرفه ایجاد کرده  بود.

    در این قسمت، بازدیدکنندگان می توانستند با نشستن روی صندلی بار، از جنس پلکسی گلاس، با مانیتور لمسی 55 اینچی تعبیه شده در صفحه نمایش کار کنند.

    بازدیدکنندگان روی صفحه نمایش ایده های خود را برای ارتقای نام تجاری، بهبود تجربه شرکت کنندگان و بهبود ظاهر طراحی ثبت می کردند.

    ترکیب پنجرهای غیرمعمولی و در عین حال، حس قوی کف پارکت باعث شد تا به تعداد بازدیدکنندگان غرفه 100 نفر اضافه شود.

    نتیجه ثابت کرد این غرفه واقعا پادشاهی بوده  است.

    نویسنده: چارلز پاپاس
    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت