اکسپوی منچستر ۲۰۱۶ ؛

حضور ایران در نمایشگاه اکسپوی منچستر

عصر نمایشگاه- اکسپوی منچستر، نمایشگاه مد و سبک زندگی اسلامیست که در دومین سال فعالیت خود برگزار می شود.

حضور ایران در نمایشگاه اکسپوی منچستر
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه»، نمایشگاه اکسپوی منچستر که یک رویداد بزرگ و جهانی است در اکتبر 2016 برگزار خواهد شد و همانطور که در سال گذشته بیش از6000 نفر بازدید کننده داشته است؛ پیش بینی می‌شود که امسال نیز جمعیتی چند صد هزار نفره برای بازدید از این نمایشگاه بین المللی سبک زندگی اسلامی از کشورهای مختلف حضور بهم رسانند.

    گفتنی است ،موسسه هنری "سیمای مد مشرق" که به عنوان نماینده انحصاری ایران در اکسپوی 2016 سبک زندگی اسلامی همکاری میکند نقش موثری در ترویج مد و پوشش مناسب در جوامع مختلف داشته که طی فرآیند علمی و برنامه ریزی شده با بهره گیری از روشها و تکنولوژی های روز دنیا همزمان به تبلیغ سایر رفتارهای اجتماعی و خانوادگی منطبق با سبک زندگی اسلامی نیز پرداخته، امسال حامی پنجمین جشنواره بین المللی مد و لباس فجر است.

    همچنین اکسپوی منچستر، نمایشگاه مد و سبک زندگی اسلامیست که در دومین سال فعالیت خود با موضوعاتی نظیر سبک زندگی (lifestyle)،  اقتصاد اسلامی (finance)،  خدمات مسافرتی (travel)، صنایع دستی (creative art)، خوردنی‌ها و نوشیدنی‌های حلال (food)، سلامت و زیبایی (health and Beauty)، مد و پوشاک اسلامی (fashion) علاقمندان را از داخل و خارج کشور گردهم آورده است.

    لازم به ذکر است، یکی از مهمترین انگیزه‌های  برگزاری نمایشگاه مد و سبک زندگی اسلامی؛ داشتن نقش موثر در ترویج  مد، پوشش و سبک زندگی اسلامی و مناسب در جوامع مختلف بشری است. لذا " موسسه سیمای مد شرق "با درنظرگرفتن نقش قابل توجه  و ظرفیت های بالقوه رسانه های  عمومی  در توسعة فرهنگی  و مناسبات اجتماعی اعم از سرگرمی ، آموزشی و تبلیغاتی جهت ارتقای فرهنگ پوشش و سبک زندگی اسلامی در ایران و جهان اقدام به اخذ نمایندگی انحصاری ایران در اکسپو سبک زندگی اسلامی  منچستر انگلستان به عنوان رسانه ای موثر را نموده است .

    به گزارش دانشجو ،حضور در چنین نمایشگاهی سبب ترویج پوشش و فرهنگ و تفکر اسلامی خواهد شد و همچنین با معرفی تولیدات ایرانی بازار فروش برای اجناس ایرانی فراهم شده و همین طور فرهنگی ایرانی برای دیگر مردم جهان معرفی می‌گردد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت