رئیس اتاق اصفهان در دیدار با سفیر اندوزی درخواست کرد؛

پاویون ایران در نمایشگاه تخصصی اندونزی ایجاد شود

عصر نمایشگاه- سفیر اندونزی در اتاق اصفهان حاضر شد و راه‌های همکاری‌های مشترک اقتصادی را مورد بررسی قرار داد.

پاویون ایران در نمایشگاه تخصصی اندونزی ایجاد شود
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرنمایشگاه» به نقل از اتاق ایران ،رئیس اتاق اصفهان در این دیدار به ضرورت روابط منطقه‌ای اشاره کرد و گفت: اصفهان و استان بنگکولو اندونزی می‌توانند روابط اقتصادی ایران و اندونزی را تقویت کنند.

    سید عبدالوهاب سهل‌آبادی ادامه داد: استان اصفهان به‌عنوان صنعتی‌ترین استان ایران می‌تواند همکاری نزدیکی با اندونزی داشته باشد.

    وی یکی از وظایف سفارت‌خانه‌ها را ایجاد بستر ارتباطی بین اتاق‌های بازرگانی دانست و گفت: اتاق بازرگانی اصفهان و جاکارتا می‌تواند زمینه توسعه روابط اقتصادی را فراهم سازد.

    سهل‌آبادی خواستار ایجاد پاویون جمهوری اسلامی ایران در نمایشگاه تخصصی اندونزی شد و گفت: شرکت‌های استان اصفهان می‌توانند از طریق این پاویون به معرقی توانمندی‌های خود بپردازند.

    سفیر اندونزی در این دیدار گفت: هدف از سفرم به اصفهان برقراری روابط نزدیک تجاری بین اندونزی و اصفهان است.

    اکتاوینو علمودین با اشاره به حضور هیات‌های تجاری اندونزی در ایران گفت: آماده پذیرش هیات‌های تجاری اصفهان در استان‌های اندونزی هستیم.

    وی استان بنگکولو اندونزی را یکی از استان‌های فعال در بخش صنایع نساجی و غذایی برشمرد و گفت: اصفهان و بنگکولو می‌توانند در زمینه‌های مختلف روابط اقتصادی و سرمایه‌گذاری تعریف کنند.

    وی از اتاق اصفهان و بازرگانان این استان برای حضور در نمایشگاه تخصصی اندونزی در ماه شهریور دعوت کرد و گفت: در این نمایشگاه توانمندی‌های صنعتی، کشاورزی و خدماتی شرکت‌های اندونزیایی در معرض نمایش قرار می‌گیرد.

    سال گذشته حجم واردات این کشور از ایران 90 میلیون دلار و صادراتش به ایران 89 میلیون دلار بوده است. نفت، قیر، مواد شیمیایی و پتروشیمی، دستگاه‌های الکترونیکی، محصولات کشاورزی و موتورهای الکترونیکی به‌عنوان مهم‌ترین واردات از ایران و کاغذ، الیاف مصنوعی، ماهی و روغن از مهم‌ترین اقلام صادراتی این کشور به ایران است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت