اریبهشت ماه سال آینده ؛

آغاز به کار نمایشگاه تخصصی ایران در روسیه

عصر نمایشگاه- مدیر تنظیم بازار سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان گفت : نمایشگاه تخصصی ایران در روسیه در اریبهشت ماه سال آینده آغاز به کار می کند.

آغاز به کار نمایشگاه تخصصی ایران در روسیه
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» ،مدیر تنظیم بازار سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان با اشاره به آغاز به کار نمایشگاه تخصصی ایران در روسیه در اریبهشت ماه سال آینده گفت: برای حضور فعالانه در بازار بزرگ روسیه و معرفی توانمندیها و استعدادهای خود از این فرصت به وجود آمده بهره برداری کنند.

    مدیر تنظیم بازار محصولات کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان ابراز کرد: ارزش کالاهای صادر شده در بخش کشاورزی استان به بازارهای خارجی 23 میلیون دلار اعلام شده است.

    وی افزود: کشورهای مقصد محصولات کشاورزی استان زنجان شامل عراق، قزاقستان، اسلواکی، روسیه، ترکیه، هند، ترکمنستان، جمهوری آذربایجان، پاکستان، اتریش، بلژیک، آلمان، ایتالیا، هلند، سوئیس، بوسنی و هرزگوین، مجارستان، اسلوونی، کویت و صربستان بوده است.

    جعفری در مورد عنوان اقلام صادر شده به بازارهای بین‌المللی گفت: عمده محصولات کشاورزی صادر شده در 10 ماهه امسال از زنجان به بازارهای خارجی مربوط به محصولات لبنی، گوجه‌فرنگی، رب گوجه‌فرنگی، سیب‌زمینی، هندوانه، کشمش و سایر محصولات بوده است.

    مدیر تنظیم بازار محصولات کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان با اشاره به آغاز به کار نمایشگاه تخصصی ایران در روسیه در اریبهشت ماه سال 95 عنوان کرد: این نمایشگاه با هدف معرفی محصولات تولید شده کشور در بخش‌های صنعتی، معدنی، خدماتی و کشاورزی در روسیه برپا می‌شود که باید مورد توجه تجار و مسئولان ذی‌ربط کشور و به تبع آن استان زنجان قرار گیرد.

    وی به تجار و تولیدکنندگان بخش کشاورزی پیشنهاد کرد تا از این موقعیت برای حضور فعالانه در بازار بزرگ روسیه و معرفی توانمندیها و استعدادهای خود بهره‌برداری کنند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت