نمایشگاه عکس «آذربایجان امروز» در فرهنگستان هنر افتتاح شد

عصر نمایشگاه- نمایشگاه عکس «آذربایجان امروز»، پیش از ظهر امروز، با حضور ابوالفضل قارایف، وزیر فرهنگ و گردشگری آذربایجان به همت سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در فرهنگستان هنر، افتتاح شد.

نمایشگاه عکس «آذربایجان امروز» در فرهنگستان هنر افتتاح شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرنمایشگاه» به نقل از اداره‌کل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، در ادامه برگزاری سلسله‌ برنامه‌های هفته فرهنگی آذربایجان در ایران، نمایشگاه عکس «آذربایجان امروز» برگرفته از آثار هنرمندان آذری، پیش از ظهر امروز (13 تیرماه)، با حضور ابوالفضل قارایف، وزیر فرهنگ و گردشگری آذربایجان، محمدعلی معلم‌دامغانی، رییس فرهنگستان هنر، علی مرادخانی، معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سید محمدحسین هاشمی، معاون فرهنگی، غلامعلی پورمرجان، مدیرکل اداره‌کل آسیا - اقیانوسیه، مهدی حسنخانی، سرپرست اداره کل همکاری‌های فرهنگی - هنری سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، اصغر فارسی، رایزن فرهنگی کشورمان در باکو و جمعی از هنردوستان در محل فرهنگستان هنر، افتتاح شد.

    در این نمایشگاه در کنار سایر آفریده‌های هنری هنرمندان آذری، کتاب‌هایی با موضوعات اجتماعی، هنری، فرهنگی و ... به نمایش گذاشته بود.

    این نمایشگاه به همت سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و با همکاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و نهادهای ذیربط کشورمان در محل فرهنگستان هنر به مدت یک هفته ویژه عموم علاقه‌مندان دایر خواهد بود.

    بنابر اعلام این خبر، پیش از افتتاح این رویداد فرهنگی، ابوالفضل قارایف، وزیر فرهنگ و گردشگری آذربایجان و محمدعلی معلم‌دامغانی، رییس فرهنگستان هنر دیدار و بر تعامل بین هنرمندان دو کشور جهت توسعه روابط فرهنگی و هنری، تأکید کردند.

    گفتنی است، وزیر فرهنگ آذربایجان به همراه هیأتی متشکل از 60 تن از هنرمندان برجسته این کشور روز یکشنبه، 11 تیرماه وارد تهران شد و به مدت شش روز جهت برگزاری هفته فرهنگی آذربایجان در ایران به همت سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و با همکاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در کشورمان، حضور دارند با مقامات و شخصیت‌های برجسته کشورمان ملاقات و گفت‌وگو می‌کند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت