برگزاری نمایشگاه طراحی لباس ایرانی اسلامی در بهشهر

عصر نمایشگاه- به مناسبت هفته عفاف و حجاب برای نخستین‌بار در بهشهر نمایشگاه طراحی لباس اسلامی برگزار شد.

برگزاری نمایشگاه طراحی لباس ایرانی اسلامی در بهشهر
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه» به نقل از فارس،  به مناسبت هفته عفاف و حجاب نخستین نمایشگاه طراحی پوشاک اسلامی باهمت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و با همکاری انجمن هنرهای تجسمی و در مجتمع فرهنگی و هنری بصیرت بهشهر برگزار شد.

    رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهشهر در این مراسم با تبریک هفته حجاب و عفاف، اظهار کرد: رعایت عفاف و حجاب موجب صیانت از کرامت و سلامت انسانی است و هرچه این صیانت بیشتر و بهتر باشد به کرامت و شخصیت انسانی نیز افزوده می‌شود.

    مسعود فلاح با بیان اینکه مهم‌ترین رکن ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه خانواده است، افزود: خانواده‌ها در شکل‌گیری عفاف و حجاب در جامعه نقش بسزایی دارند و می‌توانند این موضوع مهم واجب را به فرزندان آموزش دهند تا در رشد شخصیت روحی و اخلاق فرزندان تأثیرگذار باشد، نهادینه شدن عفت مردان و زنان موجب سلامت و ثبات جامعه می‌شود.

    وی با اشاره به هدف برگزاری نمایشگاه، بیان کرد: هدف از برگزاری این نمایشگاه به نمایش گذاشتن خلاقیت‌ها و نوآوری‌های دانشجویان این رشته و معرفی این آثار به تولیدکنندگان و طراحان مدل لباس است.

    این مسؤول با بیان اینکه دغدغه‌های ما در حوزه‌های آسیب اجتماعی باید از طریق فرهنگ و هنر و دانشگاه حل شود، تصریح کرد: نباید نقش خانواده را در پیشگیری از گرایش جوانان و نوجوانان به مدهای عجیب و غریب و دوری از عفاف و حیا فراموش کرد، خانواده به‌عنوان نخستین جایگاه تربیتی فرزندان نقش بسیار مهمی در کنار دانشگاه و محیط بیرون دارد.

    وی خاطرنشان کرد: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از تمامی ظرفیت‌های موجود در جامعه برای جایگزینی طراحی‌های غربی استفاده می‌کند تا بتواند با استفاده از ظرفیت‌ها و افکار طراحان سبک ایرانی اسلامی در جامعه بتواند ارتباط بین تولیدکنندگان لباس، طراحان، مخاطبان و مصرف‌کنندگان را با هدف شناخت نیازهای آن‌ها و همچنین ارائه مدل‌های مناسب فراهم آورد و کشور را از تولیدات غربی بی‌نیاز سازد.

    فلاح گفت: در این نمایشگاه آثار بیش از ٣۰ دانشجو کارشناسی طراحی لباس دانشگاه فرهنگ و هنر واحد یک مازندران به نمایش گذاشته شده است، این نمایشگاه از امروز آغاز و تا تاریخ بیست و هفتم تیرماه در سالن گالری مجتمع فرهنگی و هنری بصیرت دایر است و علاقه‌مندان می‌توانند صبح‌ها از ساعت ٩ الی١٢ و عصرها ١٦ تا ١٩ در این مکان دیدن کنند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت