معاون رسانه مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران خبر داد

برگزاری بزرگترین نمایشگاه سیار ۱۲ کیلومتری از دست سازه های بهبودیافتگان

عصر نمایشگاه- معاون رسانه مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران گفت: در آستانه نوروز ۹۵ بیماری کارتن خوابی با طرح "ببخش و باورم کن" به مردم تهران معرفی می شود.

برگزاری بزرگترین نمایشگاه سیار ۱۲ کیلومتری از دست سازه های بهبودیافتگان
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» ،فرزاد خلفی با اشاره به برگزاری برنامه "ببخش و باورم کن" که در تقسیم بندی نمایش های خیابانی قرار می گیرد، اهداف این طرح را معرفی بیماری کارتن خوابی به افراد جامعه، تغییر در نگرش جامعه نسبت بیماری کارتن خوابی و ترغیب و تقویت نگاه انسانی به آسیب دیدگان خواند.

    وی با بیان اینکه معرفی کودکان کارتن خواب و آسیب های وارده به آنها از دیگر برنامه های این طرح است، خاطر نشان کرد: نمایش توانمندی های بهبودیافتگان بیماری کارتن خوابی، معرفی دستاوردهای حاصله از روش درمانی ارایه شده موسسه طلوع بی نشان ها برای بیماری کارتن خوابی و همچنین ایجاد نگاه مسئولانه در جامعه در تمام سطوح آسیب های اجتماعی، محیط زیست، احترام به سالمندان، عشق ورزی به کودکان طی این برنامه محقق می شود.

    معاون رسانه مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران با اشاره به اینکه این برنامه با شعار پیمان می بندیم که دستمان را به خدا بسپاریم تا از این طریق لطفش را به بندگان برساند، تصریح کرد: امیدواریم با اجرای این برنامه از 20 اسفندماه تا 13 فروردین ماه یادآور پیام دوستی با طبیعت نیز باشیم.

    خلفی افزود: زمان برپایی مراسم آغازین این برنامه 7:30 صبح 5 شنبه 20 اسفندماه از میدان تجریش، ابتدای خیابان ولیعصر(عج) است.
    وی درباره روش اجرای این برنامه نیز اظهارداشت: اجرا به شکل پاکسازی میدان تجریش تا چهارراه ولیعصر از فیلترهای سیگار است. به طوری که افراد بهبودیافته از بیماری کارتن خوابی از جمله مرد، زن و کودک به همراه کسانی که روزی آنها را یاری کردند تا به بیماری کارتن خوابی خود پیروز شوند و با شعار "ببخش و باورم کن" ضمن بخشش خواهی از جامعه آنها را دعوت به این باور می کنند که این آسیب اجتماعی قابل کنترل و درمان است و شادی و محبت از بهترین عوامل درمان آن محسوب می شود.

    خلفی با اشاره به اینکه این طرح برای سومین سال پیاپی است که برگزار می شود، اضافه کرد: علاوه بر مجموعه طلوع بی نشان ها، دیگر گروه ها و موسسات و سازمان های مردم نهاد هم علاوه بر اعلام آمادگی برای حضور در برنامه، حامی معنوی بهبود یافتگان بیماری کارتن خوابی می شوند.

    وی با تاکید بر اینکه اهدای بیش از 10 هزار شاخه گل در طول مسیر به سالمندان، کودکان، رفتگران شهرداری، پرسنل ناجا و کودکان کار و خیابان بخشی از برنامه پنجشنبه است، افزود: اهدای پرنده ها و پروانه ها اوریگامی (کاغذی) ساخته شده که نماد رهایی، آزادی و تغییر و دگردیسی هستند به شهروندان نیز از دیگر برنامه هاست.

    معاون رسانه مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران ادامه داد: اجرای زنده موسیقی، تئاتر توسط گروه تئاتر بهبودیافتگان بیماری کارتن خوابی در طول مسیر، برگزاری بزرگترین نمایشگاه سیار به طول 12 کیلومتر از دست سازه های  بهبودیافتگان بیماری کارتن خوابی شامل دست سازه هایی با استفاده از هنر منبت، معرق، قلم زنی روی مس، کاشی شکسته، درودگری هم از مواردی است که با همراهی 40 دوچرخه سوار در طول مسیر انجام می پذیرد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت