مدیر عامل شرکت پیک تحریر بیان کرد

استقبال بی نظر از محصولات ایرانی در نمایشگاه paper world دبی

عصر نمایشگاه- مجید اکبری با اشاره به برگزاری ششمین نمایشگاه paper world در دبی گفت:به طور کلی محصولات ایرانی در این نمایشگاه به لحاظ کیفیت محصول، طراحی و قیمت بی‌نظیر بودند و امیدواریم که در سال های آتی حضور پر رنگ تر و حمایت های بیشتر از جانب مسئولین کشور را در این نمایشگاه‌ها نظاره‌گر باشیم.

استقبال بی نظر از محصولات ایرانی در نمایشگاه paper world دبی
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه»،مجید اکبری مدیر عامل شرکت پیک تحریربا اشاره به برگزاری ششمین نمایشگاه paper world در دبی گفت: حدود 600 برند از تمام کشورهای دنیا در این نمایشگاه شرکت کرده بودند که از کشور ما هم سه شرکت رز تحریر یزد،فابل و دفاتر آراد به همت شرکت پیک تحریر مجموعه تولیدکنندگان ایرانی را تشکیل داده و در این نمایشگاه شرکت کردند.

    وی افزود: با احتساب شرکت رگال شمال که به صورت مستقل شرکت کرده بود می‌توان گفت که پنج شرکت تولیدی از کشورمان در این دوره از نمایشگاه‌های paper world حضور داشتند.

    مدیر عامل شرکت پیک تحریر با بیان اینکه نمایشگاه paper world هرسال در دبی برگزار می‌شود اظهارداشت: این نمایشگاه در هفت رشته‌ی نوشت افزار، تجهیزات اداری، تجهیزات بایگانی، تجهیزات مهندسی، تجهیزات هنری و فانتزی، تجهیزات دفاتر و تجهیزات مهندسی برگزار می‌شود.

    اکبری با اشاره به اینکه غرفه‌های ایرانی با جذابیت بسیار بالا موجب جذب مخاطبان شده بودند و از شلوغ‌ترین غرفه‌های نمایشگاه محسوب می‌شدند عنوان کرد: چهارشرکتی که به صورت مجموعه‌ای در نمایشگاه شرکت کرده بودند از لحاظ کیفیت با بسیاری از شرکت‌های اروپایی برابری می‌کردند و دارای استاندارد‌های بین‌المللی بودند.

    وی در خصوص قیمت محصولات ایرانی گفت: محصولاتی که تولید کنندگان کشورمان در این نمایشگاه ارائه کرده بودند بسیار ارزان‌تر از نمونه‌های مشابه خارجی با کیفیتی بسیار بالاتر از ‌‌آن‌ها بودند که همین موضوع باعث جذب مخاطبان به غرفه‌های ایرانی شده بود.

    مدیر عامل شرکت پیک تحریر با بیان اینکه محصولات ایرانی از لحاظ طراحی و زیبایی، برتر از بسیاری از شرکت‌های حاضر در نمایشگاه بودند افزود: به طور کلی محصولات ایرانی در این نمایشگاه به لحاظ کیفیت محصول، طراحی و قیمت بی‌نظیر بودند و امیدواریم که در سال های آتی حضور پر رنگ تر و حمایت های بیشتر از جانب مسئولین کشور را در این نمایشگاه‌ها نظاره‌گر باشیم.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت