عضو شورای اسلامی شهر بجنورد در بازدید از نمایشگاه الکامپ مطرح کرد

اهمیت الکامپ در ایجاد شهر هوشمند و توسعه خراسان شمالی

عصر نمایشگاه- عضو شورای اسلامی شهر بجنورد در بازدید از نمایشگاه الکامپ خراسان شمالی گفت: امیدواریم در آینده‌ای نه‌چندان دور بتوانیم از ظرفیت‌های این نمایشگاه در جهت توسعه استان و به‌ویژه شهر هوشمند و الکترونیک بهره بریم.

اهمیت الکامپ در ایجاد شهر هوشمند و توسعه خراسان شمالی
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرنمایشگاه»به نقل از فارس , سید محسن موسوی  در بجنورد در حاشیه بازدید از نمایشگاه الکامپ خراسان شمالی گفت: سومین نمایشگاه الکامپ خراسان شمالی عرصه‌ای مناسب برای توانمندی‌های جوانان علمی منطقه خراسان شمالی بود و امیدواریم در آینده‌ای نه‌چندان دور بتوانیم از ظرفیت‌های این نمایشگاه در جهت توسعه استان و به‌ویژه شهر هوشمند و الکترونیک بهره بریم.

    عضو شورای اسلامی شهر بجنورد افزود: یک شهر هوشمند با شفافیت و پاسخگویی به رفاه و آرامش عمومی مردم کمک خواهد کرد و این امکان را به شهروندان می‌دهد که بتوانند منزل و در کنار خانواده خود پیگیری کنند.

    موسوی با اشاره به ویژگی‌های شهر هوشمند خاطرنشان کرد: شهر هوشمند، شهری است که بر اساس آخرین اطلاعات و فناوری ارتباطات به‌دست‌آمده است و پایه‌هایی ازجمله حکمروایی هوشمند، محل زندگی هوشمند، شهروند هوشمند و محیط‌زیست هوشمند را می‌طلبد و بر اساس این موضوعات بنا می‌شود.

    وی شهر بجنورد را مستعد به‌عنوان شهر هوشمند دانست و گفت: هرچه بتوانیم از اطلاعات و فناوری پایه استفاده کنیم، قطعاً نوعی ارتقا کیفیت زندگی را خواهیم داشت و به‌عنوان‌مثال از کاهش آلودگی هوا، کاهش زمان مصرفی در طول روز جهت انجام امور اداری، کاهش هزینه‌های اقتصادی بهره خواهیم برد.

    رئیس کمیسیون عمران و شهرسازی شورای شهر بجنورد افزود: شهر هوشمند، یکی از دانش‌های رایج است و از علم و اطلاعات روز بهره می‌برد.

    موسوی بیان کرد: شهر هوشمند، زمینه‌های مقابله با فساد را به وجود می‌آورد و به‌نوعی فساد را کنترل و از پیش‌آمده‌ای آن جلوگیری می‌کند.

    وی در پایان از استقبال عمومی اعضای شورای شهر بجنورد در خصوص شهر هوشمند گفت: مجموعه شورای اسلامی شهر بجنورد هم قطعاً از این طرح استقبال خواهند کرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت