نمایشگاه الکامپ مردادماه برگزار می‌شود

عصر نمایشگاه- بیست و ششمین نمایشگاه الکامپ پس از چندین بار به تعویق افتادن به‌دلیل شرایط کرونایی، بالاخره از ۱۱ تا ۱۴ مرداد ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد.

نمایشگاه الکامپ مردادماه برگزار می‌شود
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از ایسنا، با شیوع کرونا در جهان و ورود آن به ایران از اسفندماه سال 1398، بسیاری از نمایشگاه‌ها به تعویق افتاده و برخی لغو شدند. بیست‌وششمین نمایشگاه الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک (الکامپ) نیز ابتدا مقرر بود سال 1399 برگزار شود اما چندین بار به دلیل کرونا به تعویق افتاد و البته الکام‌استارز (بخشی از الکامپ با حضور استارت‌آپ‌ها) در بهمن‌ماه 1399 به‌صورت آنلاین برگزار شد. پس از آن نیز مقرر بود الکامپ 26 در تیرماه و پس از آن در بهمن‌ماه 1400 برگزار شود که باز هم به‌دلیل وضعیت کرونایی لغو شد.

    در نهایت پس از فراز و فرودهای فراوان و با مساعد شدن شرایط عمومی و آغاز مجدد برگزاری نمایشگاه‌ها، تاریخ جدید برگزاری بیست‌وششمین نمایشگاه الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک (الکامپ) به عنوان بزرگ‌ترین رویداد فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور مشخص شد. بر اساس اعلام ستاد برگزاری نمایشگاه الکامپ، این نمایشگاه توسط سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تهران از روز سه شنبه 11 مرداد لغایت روز جمعه 14 مرداد 1401 به مدت چهار روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد.

    در بخش اصلی نمایشگاه الکامپ 1401 ، شرکت‌های بزرگ فناوری اطلاعات و ارتباطات، مجموعه‌های دانش‌بنیان،  فعالان اکوسیستم استارت‌آپی کشور شامل شرکت‌ها، تیم‌ها و گروه‌ها، اپراتورهای ارتباطی، دستگاه‌های دولتی و اجرایی کشور و فعالان اصلی این حوزه حضور خواهند داشت.  بخش‌های دیگر الکامپ شامل الکام‌استارز، الکام‌پیچ، الکام‌تاکز، الکام‌جابز، تینواستارز، توان‌تک، آوردگاه سرمایه و اتاق شتاب نیز پذیرای حضور پرشور جوانان خلاق و شرکت‌های نوآور خواهد بود.

    ستاد برگزاری نمایشگاه الکامپ برای تسریع در فرایند امور اجرایی نمایشگاه، از روز شنبه مورخ 21 خردادماه کار ثبت‌نام متقاضیان را آغاز می‌کند و این فرایند را تا 4 تیرماه ادامه خواهد داد. متعاقبا و پس از تایید مدارک متقاضیان از سوی ستاد برگزاری و بر اساس اولویت ثبت‌نام از متقاضیان و بر اساس متراژ اعلام‌شده جهت جانمایی دعوت خواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت