سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع غذایی ازبکستان آغاز به کار کرد

عصر نمایشگاه- سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع کشاورزی و مواد غذایی در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی «اوز.اکسپومرکز» شهر «تاشکند» آغاز به کار کرد.

سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع غذایی ازبکستان آغاز به کار کرد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرنمایشگاه» به نقل از فارس، سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع کشاورزی و مواد غذایی در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی «اوز.اکسپومرکز» شهر «تاشکند» آغاز به کار کرد.

    در این نمایشگاه بین المللی بیش از 120 شرکت از 16 کشور جهان از جمله بلاروس، آلمان، اسرائیل، هندوستان، اسپانیا، ایتالیا، قزاقستان، چین، کره جنوبی، لیتوانی، هلند، ترکیه، اوکراین، فنلاند و ازبکستان حضور دارند.

    این 2 نمایشگاه بین‌المللی شامل بخش‌های ماشین‌آلات کشاورزی، دامپروری و دامپزشکی، قطعات ماشین‌آلات کشاورزی، مواد غذایی، تجهیزات برای صنایع این بخش و چند حوزه جانبی دیگر است.

    «محمدجان قاسم‌اف» نماینده وزارت کشاورزی و منابع آب در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه‌ها گفت: توسعه کشاورزی یکی از ابعاد اولویت دار و مهم اقتصاد ازبکستان محسوب می‌شود و برگزاری نمایشگاه‌های بین المللی با توجه به وظایفش در مقابل مجتمع زراعی و صنعتی این کشور از اهمیت خاص برخوردار است.  

    وی افزود: این 2 نمایشگاه برای رشد و مدرنیزه کردن تولیدات و تبدیل فرآورده‌های کشاورزی، عرضه اقلام جدید مواد غذایی به بازار و همچنین تبادل تجربیات و فن‌آوری کمک خواهد کرد.

    قاسم‌اف همچنین اظهار داشت: امیدوارم که شرکت کنندگان و مهمانان این نمایشگاه قراردادهای طولانی مدت امضا و همکاری‌های متقابلا سودمندی برقرار کنند.

    «نایله تاشبایووا» مسئول شرکت بین المللی نمایشگاهی «IEG» نیز گفت: 60 درصد شرکت کنندگان این 2 نمایشگاه شرکت‌های کشورهای خارجی هستند که این موضوع نشانه علاقمندی کارآفرینان خارجی برای حضور در بازار ازبکستان می‌باشد.

    وی افزود: 40 درصد دیگر غرفه‌ها متعلق به شرکت‌های داخلی است که این نیز بر توسعه شرکت‌های داخلی گواهی می‌دهد.

    تاشبایووا تصریح کرد: شرکت‌های داخلی در این نمایشگاه‌ها با تبادل تجربیات با همکاران خارجی، انعقاد قراردادهای متقابلا سودمند و همکاری‌های بلندمدت برقرار می‌کنند.

    سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع کشاورزی و سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی مواد غذایی که توسط شرکت بین المللی نمایشگاهی «IEG»  برپا شده است، با همکاری وزارت کشاورزی و منابع آبی، اتاق بازرگانی و صنایع و انجمن واحدهای کشاورزی ازبکستان برگزار می‌شود و تا روز جمعه 24 نوامبر برابر با 3 آذرماه به کار خود ادامه می‌دهد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت