اختتامیه جشنواره کالاهای فرهنگی با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی

عصر نمایشگاه- آئین اختتامیه سومین دوره نمایشگاه و جشنواره کالاهای فرهنگی با الگوی ایرانی اسلامی «جایزه فیرزه» با حضور سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.

اختتامیه جشنواره کالاهای فرهنگی با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرنمایشگاه»به نقل از ایرنا, سومین نمایشگاه و جشنواره کالاهای فرهنگی با الگوی ایرانی اسلامی «جایزه فیرزه»، مدیرکل مجامع و تشکل ها فعالیت های فرهنگی وزارت و ارشاد اسلامی با اعلام این خبر افزود: آئین اختتامیه سومین دوره نمایشگاه و جشنواره کالاهای فرهنگی با الگوی ایرانی اسلامی «جایزه فیرزه»؛ فردا(یکشنبه) با حضور سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، نیره پیروز بخت رییس سازمان ملی استاندارد ایران، سورنا ستاری معاونت علمی و فناوری ریارست جمهور از ساعت 10 تا 12 در مجموعه بوستان گفتگو برگزار می‌شود.
    علی فریدونی با بیان اینکه قرار است در مراسم اختتامیه، از 20 اثر به عنوان اثر برگزیده قدردانی شود، ادامه داد: اختتامیه جشنواره جایزه فیروزه با توجه به برنامه ریزی و هماهنگی که با چند دستگاه حاکمیتی شکل گرفته ، با اهدای جوایز به 20 نفر از برگزیدگان برتراین دوره برگزار می شود.
    وی تصریح کرد: با توجه به موضوعات جشنواره که شامل پژوهش، هدایای فرهنگی،اسباب بازی و کتاب اسباب بازی است، 20 نفر از کسانی که آثار آنها در هیات داوری جشنواره مورد داوری قرار گرفته اند، برگزیده شناخته می شوند.
    فریدونی اظهار کرد: جوایزی که به نفرات برگزیده تعلق می گیرد، مشارکتی است یعنی علاوه بر هدیه ای که دبیرخانه جشنواره در نظر گرفته، براساس توافق انجام شده، هدیه تسهیل ویژه ای نیز از سوی معاونت ریاست جمهوری و سازمان ملی استاندارد به برگزیدگان اهدا می شود.
    دبیر جشنواره «جایزه فیروزه» یادآور شد: انتخاب برگزیدگان نتیجه نشست های چندگانه داوران در موضوعات مختلف است و داوران ترکیبی از اساتید دانشگاه، افراد دارای سابقه و تجربه تولید و آموزشی و فرهنگی هستند که از میان 50 نفر در موضوعات مختلف پنج نفر داور برای داوری برای هر بخش انتخاب شده اند.
    سومین نمایشگاه و جشنواره کالاهای فرهنگی با الگوی ایرانی اسلامی جایزه فیروزه از 13 تا 17 دی ماه در مجموعه نمایشگاهی بوستان گفتگو برپاست.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت