رییس انجمن شرکت های نمایشگاهی ایران؛

جبران عقب ماندگی در صنعت نمایشگاهی با وفاق و اتحاد همگانی

عصر نمایشگاه- رییس انجمن شرکت های نمایشگاهی ایران گفت: برای جبران عقب ماندگی در صنعت نمایشگاهی باید یک وفاق و اتحاد همگانی میان تمام فعالین صنعت نمایشگاهی ایران ایجاد شود.

جبران عقب ماندگی در صنعت نمایشگاهی با وفاق و اتحاد همگانی
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه», نلسون حضرتی رییس انجمن شرکت های نمایشگاهی ایران در نشست صبح امروز  دست اندار کاران صنعت نمایشگاهی ایران گفت صنعت  نمایشگاهی در  ایران به واسطه قدمت کوتاه و چالش های فراوانی که پیش رو دارد برای رسیدن به مقصد نهایی راه طولانی در پیش دارد برای جبران عقب ماندگی در صنعت نمایشگاهی باید یک وفاق و اتحاد همگانی میان تمام فعالین صنعت نمایشگاهی ایران ایجاد شود تا بتوانیم به جایگاه واقعی صنعت نمایشگاهی در کشور دست یابیم.
    وی افزود: در تعریف فلسفی از نمایشگاه می توان گفت نمایشگاه از آغاز خلقت شروع شده است و ما بازدید کنندگان نمایشگاه بزرگ خداوند هستیم.
    وی ادامه داد: عمر نمایشگاه در جهان کمتر از دو قرن است یعنی صنعت نمایشگاهی جهان صنعت جوانی است و در سال 1851 که اولین اکسپو جهان در لندن برگزار می شود ایران یکی از از بیست و پنج کشوری بود که در آن نمایشگاه حضور دارد و ایران شروع خوبی در ابتدای این صنعت داشته است. ولی هم اکنون صنعت نمایشگاهی ایران جایگاه مناسبی در جهان ندارد.
    وی در خصوص شرایط فعلی صنعت نمایشگاهی گفت: صنعت نمایشگاهی در ایران عمر جوانی دارد. در سال 1348 با اولین نمایشگاه آسیایی در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی برای اولین بار صنعت نمایشگاهی را به شکل امروزی در ایران مطرح کردیم و تا بعد از جنگ تحمیلی در هیچ یک از شهر های کشور سایت نمایشگاهی نداشتیم و تبریز جزو اولین شهر هایی است که بعد از جنگ تحمیلی در یک استاندارد واقعی یک سایت نمایشگاهی احداث می کند.
    حضرتی ادامه داد :برای رشد و پیشرفت در صنعت نمایشگاهی باید در همه سایت های نمایشگاهی ایران رویکرد  بین المللی نهادینه شود. ما هم اکنون در اتحادیه جهای صنعت نمایشگاهی عضویت داریم و این اتفاق خوبی است.
    وی در پایان افزود: ما امیدواریم نگاه دولت نسبت به این صنعت تغییر کرده و این صنعت را به عنوان یک صنعت پیشرو و سازنده در برنامه ریزی های خود در نظر بگیرد. همچنین سهم سایت داران نمایشگاهی در تقویم نمایشگاهی کشور مشخص و تعریف شده باشد و سهمی از بودجه کشور به این صنعت نمایشگاهی اختصاص داده شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت