نویسنده کتاب "مدیریت رویدادها" :

تلاش کرده ام کتابی مختصر، مفید و جامع و کاربردی را به این صنعت ارائه کنم

عصر نمایشگاه- آیت صفایی نویسنده کتاب " کتاب مدیریت برگزاری رویدادها" در مراسم رونمائی و نقد و بررسی این کتاب گفت: تلاش کرده ام کتابی مختصر، مفید و جامع را به این صنعت ارائه کنم.

تلاش کرده ام کتابی مختصر، مفید و جامع و کاربردی را به این صنعت ارائه کنم
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» ،آیت صفایی نویسنده کتاب " کتاب مدیریت رویدادها"  در مراسم رونمائی و نقد و بررسی این کتاب که با حضور صاحب نظران ،بزرگان وپیشکسوتان صنعت نمایشگاهی و همایش ها در محل نمایندگی تخصصی آموزش  بازرگانی وصنعت نمایشگاهی برگزار شد ضمن تشکر از حضور مدعوین گفت:
    کتاب های متعددی درخصوص مدیریت نمایشگاه ها توسط اساتیدی چون آقای دیانی، دکتر بلوریان تهرانی،
    آقای محمد علمی، آقای شاهرخ مدرس، آقایان میر ظفرجویان ،مجیدی و اعتدالی و آقای سعادتی پور و دیگر اساتید در این حوزه تالیف شده است. ولی نکته ای که مورد غفلت قرار گرفته برگزاری همزمان رویدادهاست از جمله نمایشگاهها با همایش ها و جشنواره ها بصورت توامان می باشد.
    هم اکنون این صنعت مایس در دنیا مورد توجه دولتمردان قرار گرفته است چرا که باعث ارتقای دیگر زیر ساخت ها و آگاهی جامعه شده و باعث هم افزایی در همه صنایع دیگر می شود.
    من در این کتاب بیشتر به برگزاری همایش ها، سمپوزیوم ها ،کنفرانس ها ،  جشنواره ها و نمایشگاه ها پرداخته ام. این کتاب مشتمل بر سه بخش است.  در بخش اول این کتاب به جایگاه صنعت نمایشگاه و همایش ها پرداخته شده. در بخش دوم بیشتر به موضوع همایش ها ساختار و نحوه شکل دهی آن پرداخته شده است و در این بخش تمام مفاهیم همایش ها تعریف شده و شرایط برگزاری و تمام مواردی که در برگزاری همایش ها اهمیت دارد پرداخته شده است. در این کتاب سعی شده به اختصار مطالب کاربردی بیان شود که مورد نیاز دانشجویان و کارکنان بخش رویداد ها می باشد.
    در فصل  بعدی کتاب مباحث و موضوعاتی که برای برگزاری و سازمان دهی یک رویداد که بیشتر اهمیت دارند مورد توجه قرار گرفته اند. دراین فصل به مباحثی چون غرفه سازی و غرفه آرایی با جزییات پرداخته شده است.
    همچنین در این کتاب به مباحثی چون بازاریابی نمایشگاه ها، اصول و فنون مذاکره، تبلیغات تجاری کنترل پروژه ،در پایان کتاب به ارزیابی و نظر سنجی  و مستند سازی و گزارش نویسی در رویدادها پرداخته شده است.
    امیدوارم این کتاب بتواند برای علاقه مندان صنعت رویداد از جمله همایش ،جشنواره ها و نمایشگاه ها مفید و مورد استفاده قرار گیرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت