مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس:

نمایشگاه گل و گیاه شیراز افتتاح شد

عصر نمایشگاه- نمایشگاه گل و گیاه در گلستان شیراز در اوج زمستان درهای بهار را به روی مردم گشود.

نمایشگاه گل و گیاه شیراز افتتاح شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه»، نوزدهمین نمایشگاه تخصصی آرایشی و بهداشتی، پوست ، مو ، زیبایی ، صنایع سلولزی، شوینده ها و پاک کننده ها به همراه سیزدهمین نمایشگاه گل و گیاه، گیاهان دارویی و تجهیزات گلخانه ای عصر روز گذشته با حضور جمعی از مسئولین استانی در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی فارس آغاز به کار کرد.
    مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس در حاشیه گشایش این نمایشگاه گفت: انسان جزئی از طبیعت است و هر چه به طبیعت نزدیک تر شود سالم تر است و بیشتر عمر می کند و بدین جهت بالا بردن سطح آگاهی مردم در مورد طبیعت ، فضای سبز و خواص گیاهان دارویی ضروری است.
    سید محمود موسوی در ادمه بیان کرد: صنعت فرآورده های بهداشتی و آرایشی و محصولات و خدمات مرتبط با آن از دیرباز مورد توجه مردم بوده است و این صنعت را با توجه به حساسیت های خاص آن از جمله توجه به سلامت مصرف کنندگان ، مسائل مربوط به محیط زیست و رعایت اصول اخلاقی و استانداردهای روز دنیا حائز اهمیت دانست.
    وی افزود : این دو نمایشگاه در چهار سالن و در مساحتی بالغ بر 12 هزار مترمربع برگزار می گردد به طوریکه سه سالن سرو، بهار و نرگس با حضور بیش از 100 شرکت از سراسر نقاط کشور به نمایشگاه گل و گیاه و گیاهان دارویی و سالن حافظ با حضور  بیش از 30 شرکت داخلی و نمایندگان محصولات خارجی از کشورهای آلمان، کانادا، اسپانیا، کره جنوبی ، فرانسه ، ترکیه ، بلژیک و ایتالیا به نمایشگاه آرایشی و بهداشتی اختصاص داده شده است.
    موسوی از مشارکت 41 درصدی پرورش دهندگان و تولیدکنندگان گل، گیاه و گیاهان دارویی و تجهیزات گلخانه ای و مشارکت 50 درصدی تولیدکنندگان و فعالان حوزه محصولات بهداشتی و آرایشی استان فارس در این نمایشگاه خبر داد و گفت همزمان با برپایی این نمایشگاه 15 کارگاه آموزشی با هدف ارتقای سطح علمی مخاطبان تخصصی و عمومی صنعت بهداشتی و آرایشی  برگزار خواهد شد.
    تمامی علاقمندان و متخصصان و عموم مردم می توانند جهت بازدید از این نمایشگاه ها تا روز جمعه مورخ 29 دی ماه 1396 همه روزه از ساعت 16 تا 21 به محل دایمی نمایشگاه های بین المللی فارس مراجعه کنند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت