مسئول دبیرخانه بین‌المللی «یزد حسینیه ایران» خبر داد

استقبال از نمایشگاه عکس «یزد‏‏‏‎‎‎‎‎‍‍, حسینیه ایران» در آلمان

عصر نمایشگاه- مسئول دبیرخانه بین‌المللی «یزد حسینیه ایران» از برپایی نمایشگاه عکس با موضوع سوگواره عاشورایی در آلمان خبر داد و گفت: این نمایشگاه به مدت چهار روز در موزه وایمار آلمان برگزار شد که مورد استقبال بی‌نظیر قرار گرفت.

استقبال از نمایشگاه عکس «یزد‏‏‏‎‎‎‎‎‍‍, حسینیه ایران» در آلمان
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایکنا ,سیدحسن حسینی، مسئول دبیرخانه بین‌المللی «یزد حسینیه ایران» اظهار کرد: نمایشگاه فرهنگی مذهبی عکس شامل تصاویری از آداب و سنن عزاداری امام حسین(ع) به مدت چهار روز در کاخ موزه و ایمار آلمان برگزار شد و مورد استقبال بی‌نظیر بازدیدکنندگان قرار گرفت.

    وی ادامه داد: در این نمایشگاه 25 قطعه عکس از مراسم‌ عزاداری در استان یزد شامل نخل‌برداری، سینه‌زنی، پخت آش و حضور گردشگران خارجی در مراسم‌ نخل‌‌برداری در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفت.

    مسئول دبیرخانه بین‌المللی «یزد حسینیه ایران» یادآور شد: این نمایشگاه با هدف معرفی مکتب عاشورا در شرایطی که در دنیا گرایشی روزافزون به اسلام وجود دارد، برپا شد و تلاش شد تا با معرفی جاذبه‌های فرهنگ دینی و مذهبی، گردشگران اروپایی را به استان یزد جذب کنیم.

    وی عنوان کرد: به بازدیدکنندگان از این نمایشگاه بسته‌های فرهنگی شامل تصاویری از بافت تاریخی یزد، ماکت‌هایی کوچکی از نخل و کتابچه‌ای شامل آداب فرهنگ دینی و مذهبی یزد، فلسفه قیام عاشورا، احادیث زیبا از امام حسین(ع) و سخنان بزرگان دیگر ادیان در مورد امام حسین(ع) اهدا شد.

    حسینی افزود: توجه به بحث جذب گردشگر مذهبی با توجه به ظرفیت بالا و بی‌نظیر آیین‌های مذهبی در یزد ضروری است و در صورتی که مسئولان استان حمایت‌های لازم مادی و معنوی را داشته باشند، پیش‌بینی می‌شود با تبلیغ در این زمینه، سالانه حداقل دو هزار گردشگر مذهبی جذب استان یزد شوند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت