دنیای زیر پا

عصر نمایشگاه- آنچه زیر پا قرار دارد، اغلب به چشم نمی‌آید و در یاد نمی‌ماند. این واقعیت به ویژه برای کف غرفه‌های نمایشگاهی نیز صدق می‌کند چون انتخاب و فکر کردن درباره کف مناسب به ندرت در فهرست اولویت‌های مدیران نمایشگاهی جای دارد. با این حال، در واقعیت امر، کف‌سازی تنها جزء نمایشگاهی است که هر اینچ از فضای غرفه شما را می‌پوشاند.

دنیای زیر پا
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه»، بنابراین اثر زیباشناسی مهمی دارد که می‌تواند برند شرکت‌تان و بازدیدکنندگان از غرفه شما را به شدت تحت تاثیر قرار دهد. در این نوشتار، 6نمونه از کف‌سازی غرفه‌های نمایشگاهی ارائه شده که هر یک دارای ویژگی خاصی است. ویژگی‌های کف‌سازی این غرفه‌ها ثابت می‌کند که آنچه زیر پای ما قرار دارد، می‌تواند تاثیر چشمگیری در غرفه ما داشته باشد.

    قدم زدن در پارک
    غرفه‌دار: شرکت Shire USA
    نمایشگاه: Digestive Disease Week
    طراح: شرکت Cal Ostlund Exhibits
    برای کسانی که مشکل زخم روده دارند، پیاده‌روی در پارک می‌تواند چالش بزرگی باشد. اما به گفته تولیدکنندگان، تجویز داروی Lialda می‌تواند تجربه پیاده‌روی دلپذیر در پارک را محقق کند. به همین دلیل، در کف‌سازی این غرفه، ترکیبی از چمن سبز پرپشت با راه‌های پر پیچ و خم ساخته شده از جنس وینیل به کار رفته است.

    سه لایه موفقیت
    غرفه‌دار: شرکت General Motors
    نمایشگاه: نمایشگاه بین‌المللی خودرو آمریکای شمالی
    طراح: شرکت Czarnowski Display Services
    کف غرفه‌ای که برای معرفی برند «بیوک» ساخته شده بود، از سه لایه تشکیل می‌شد؛ لایه زیرین غرفه از جنس لمینیت فورمیکا بود که روی آن آنتراسیت (نوعی زغال‌سنگ) خرد شده با طرح شبکه‌ای مورد استفاده قرار گرفته بود. برای ایجاد شفافیت، لایه رویی نیز از جنس شیشه بود.

    در مسیر بمان
    غرفه‌دار: شرکت Hero Eco
    نمایشگاه: نمایشگاه بین‌المللی دوچرخه Interbike
    طراح: شرکت Hero Eco
    در غرفه شرکت Hero Eco تولیدکننده دوچرخه برقی، سادگی و شفافیت منجر به خلق غرفه‌ای زیبا شده است. کف‌سازی این غرفه تنها شامل یک فضای مربع‌شکل دارای خط‌کشی است که مسیر حرکت به سوی محل گفت‌وگو را مشخص می‌کند. این خط‌کشی مربوط به مسیر دوچرخه‌سواری با علائم مربوطه است که از وسط غرفه عبور می‌کند و تصویری زیبا به وجود می‌آورد.

    دو تا بهتر است
    غرفه‌دار: شرکت Kennametal
    نمایشگاه: نمایشگاه بین‌المللی فناوری تولید
    طراح: شرکت Heilmaier GmbH Messedesign
    گاهی اوقات استفاده از دو بخش بهتر از یکی جواب می‌دهد. این ایده را شرکت Kennametal عرضه‌کننده ابزار و مواد صنعتی در ساخت کف غرفه خود مورد استفاده قرار داد. کف این غرفه از دو بخش، یکی به رنگ زرد در وسط (که مربوط به لوگوی شرکت است) و یک حاشیه از جنس لمینیت طرح چوب ساخته شده بود که در مجموع طرح زیبایی را ایجاد می‌کرد.

    روش آسان
    غرفه‌دار: شرکت International E-Z Up
    نمایشگاه: نمایشگاه انجمن بازار تجهیزات تخصصی
    طراح: International E-Z Up
    مسابقات اتومبیلرانی و حفاظ‌های تاشو شانه‌به‌شانه هم حرکت می‌کنند و به همین دلیل بود که شرکت International E-Z Up از تم مسابقات اتومبیلرانی برای ساخت غرفه خود، به ویژه کف آن، استفاده کرد. کف این غرفه به شکل پرچم مسابقات اتومبیلرانی (یعنی چهارخانه‌های سیاه و سفید) طراحی و از یک جنس بادوام ساخته شد که جلوه خاصی داشت.

    پیامی از اعماق
    غرفه‌دار: شرکت Daimler AG (Smart)
    نمایشگاه: Internationale Automobil-Ausstellung
    طراح: شرکت Braunwagner
    گرچه در غرفه شرکت دایملر (مربوط به معرفی برند Smart این شرکت)، خودروها ستاره‌های درخشان غرفه بودند، اما کف غرفه نیز همتای خوبی برای کلیت مجموعه به شمار می‌رفت. کف غرفه از لمینیت سفید ساخته شده بود اما استفاده بجا و مناسب از واژه‌ها، نشانه‌ها و طرح‌ها در کف غرفه، سطح ساده آن را به رسانه‌ای زیبا و تاثیرگذار برای انتقال پیام شرکت تبدیل کرده بود.

    *نویسنده: لیندا آرمسترانگ/ اگزیبیتور

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت