افتتاح نمایشگاه تخصصی عفاف و حجاب با موضوع محرمانه در دانشگاه آزاد اسلامی خمینی‌شهر

عصر نمایشگاه- با حضور مسئولان ارشد، رؤسای دانشگاه‌ها، دانشجویان و استادان دانشگاه‌ آزاد اسلامی استان اصفهان نمایشگاه تخصصی عفاف و حجاب دانشگاه آزاد اسلامی خمینی‌شهر به‌طور رسمی افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

افتتاح نمایشگاه تخصصی عفاف و حجاب با موضوع محرمانه در دانشگاه آزاد اسلامی خمینی‌شهر
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از آنا، در راستای تأکید مقام معظم رهبری درباره احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر و توجه خاص به تهاجم فرهنگی که دشمن با هدف ریشه‌کن کردن فرهنگ ملی در حال برنامه ریزی است، نمایشگاه تخصصی عفاف و حجاب با موضوع محرمانه به همت دفتر فرهنگ اسلامی و بسیج دانشجویی جواد الائمه این دانشگاه طراحی و مورد بهره برداری قرار گرفت.

    آیت اله رحیمی نماینده ولی فقیه و امام جمعه خمینی شهر، دکتر امیررضا نقش رئیس دبیرخانه هیأت امنای استان اصفهان، دکتر مهران مجلسی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمینی شهر، حجت‌الاسلام سید محمد موسوی رئیس دفتر فرهنگ اسلامی و جمع کثیری از دانشجویان، استادان و مدیران اجرایی در آیین افتتاح نمایشگاه حضور داشتند.
    این نمایشگاه که در مساحتی حدود 1000 متر مربع و در بیش از 15 غرفه طراحی و برگزار شده است، حجاب از دوران هخامنشی تا شرایط کنونی کشور در معرض دید عموم قرار گرفته به نحوی که لباس گشاد و بلند زنان اشکانی به‌عنوان حجاب و پوشش زنان تاریخ گذشته ایران به تصویر کشیده شد و زمان ظهور اسلام و تأکیدات نبی مکرم اسلام (ص) و ائمه اطهار (ع) بر پوشش اسلامی زن در فضاهای معنوی و اثربخش طراحی و اجرا شد.
    در این نمایشگاه که به‌مدت چند ماه در معرض دید عموم قرار دارد، حجاب به‌عنوان یک هنر دینی، تجلی جمال زن، سلامت اجتماع، مهد آرامش، سنگری در مقابل تهاجم فرهنگی و مصونیت زن به نمایش درآمد و پیش بینی می‌شود کلاس درس دانشجویان گروه معارف که بیش از 3000 نفر هستند در این مکان برگزار شود و بستر حضور دانش آموزان مقطع متوسطه شهرهای اصفهان برای بازدید از بخش‌های نمایشگاه نیز فراهم شده است.
    نمایشگاه عفاف و حجاب در چنین سطح تخصصی برای نخستین بار در دانشگاه آزاد اسلامی خمینی شهر برگزار می‌شود و دفتر فرهنگ اسلامی نیز تاکنون مقام‌های بر‌تر فرهنگی در کارنامه خود دارد که نشان از تعالی فرهنگی در دانشگاه آزاد اسلامی خمینی شهر دارد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت