رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ایران بیان کرد

برگزاری بزرگترین نمایشگاه ایران مهرماه در ایتالیا

عصر نمایشگاه- بزرگترین نمایشگاه کالاهای تولیدی جمهوری اسلامی ایران مهرماه امسال در شهر رم ایتالیا برگزار می شود .

برگزاری بزرگترین نمایشگاه ایران مهرماه در ایتالیا
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از خبرگزاری صدا وسیما ،حسین اسفهبدی رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ایران افزود : رقم قابل توجهی یارانه برای حضور شرکت های ایرانی در نمایشگاههای خارجی پیش بینی شده است که این رقم برای حضور در نمایشگاههایی که شرکت نمایشگاهها برگزار می کند بالاتر است.

    وی گفت : چون حضور ما در کشور هدف با برنامه ریزی قبلی انجام می شود بهتر می توانیم طرف تجاری را شناسایی کنیم.

    اسفهبدی همچنین از برگزاری نمایشگاه های تخصصی ایران در کشورهای ترکیه ، عمان و برزیل خبر داد و افزود : امیدواریم سال پر رونقی را از نظر تعداد نمایشگاههای خارجی در پیش داشته باشیم چرا که برگزاری نمایشگاه در خارج از کشور و اشنایی با توانمندی رقبای خارجی در نهایت به نفع واحدهای تولیدی و صادراتی خواهد بود.

    رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی هم در حاشیه بیست و سومین نمایشگاه بین المللی مواد شوینده ، پاک کننده ، بهداشتی ، سلولزی و ماشین آلات وابسته گفت : استفاده از فناوری های روز و صادرات محصولات لازمه شکوفایی هر صنعتی است. رضا رحمانی افزود : مشوق های صادراتی امسال چند برابر شده و این موضوع هم در لایحه بودجه دولت دیده شده و هم مجلس به ان توجه کرده است.

    وی با اشاره به بهبود کیفیت کالاهای داخلی گفت : ما این توانمندی را در تولید محصولات با کیفیت داریم ولی مشکلات مانع از حضور شرکت های ایرانی در نمایشگاه شده و لذا اگر از مشوق های صادراتی خوب استفاده شود فرصت خوبی برای صادرات بوجود خواهد امد.

    رحمانی افزود : حضور شرکت های خارجی 300 درصد رشد داشته ولی در مقابل تعداد شرکت های داخلی حاضر در نمایشگاه کاهش داشته است و علت ان می تواند تداوم رکود ، تامین مالی باشد که باید هرچه سریعتر این مشکلات رفع شود.

    مرادی ؛ صادرات و همکاری بیشتر شرکت های ایرانی و خارجی را مهمترین هدف برگزاری سومین نمایشگاه بین المللی مواد شوینده دانست و گفت : از ویژگی های این نمایشگاه استقبال 400 درصدی شرکت های خارجی است.

    وی افزود : می خواهیم تولیدات مشترکی با طرف های خارجی داشته باشیم ، اغلب شرکت های خارجی که طی سال های اخیر در نمایشگاههای بین المللی حضور پیدا کردند وارد همکاری های خوبی با شرکت های ایرانی شدند و در حال حاضر بسیاری از محصولات خارجی تحت لیسانس شرکت های خارجی تولید می شود.

    رحمانی گفت : در این نمایشگاه بیش از 145 شرکت خارجی از 14 کشور و بیش از 210 شرکت تولیدکننده ایرانی در این نمایشگاه حضور دارند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت