قائم‌مقام سی‌ویکمین نمایشگاه کتاب تهران:

نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد ناشران از مصلی رضایت دارند

عصر نمایشگاه- قائم‌مقام سی‌ویکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران درباره مکان نمایشگاه کتاب و آینده آن گفت: نظرسنجی‌های ما نشان می‌دهد که ناشران از محل مصلای امام خمینی (ره) رضایت دارند،‌ اما قطعی شدن این موضوع به متغیرهای مختلف بستگی دارد.

نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد ناشران از مصلی رضایت دارند
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از ایبنا, امیرمسعود شهرام‌نیا؛ قائم‌مقام سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران عنوان کرد: تصمیم‌گیرنده نهایی درباره مکان نمایشگاه، شورای سیاستگذاری است که البته عوامل متعددی در تصمیم آن‌ها دخالت دارد اما به طور کلی نظرسنجی‌های ما این است که تمایل ناشران به مصلا نسبت به شهر آفتاب بیشتر است.

    وی ادامه داد: البته برای ما متغیرهای دیگری هم مثل مباحث ترافیکی، مباحث امنیتی و اجازه دستگاه‌ها و تسهیلات رفاهی مردم نیز تاثیرگذار است و تلاش می‌کنیم کمتر از دو ماه آینده با تجمیع این نظرات، تصمیم‌گیری کنیم.

    شهرام‌نیا درباره برخی از این متغیرها توضیح داد:‌ بخشی از متغیرهای ما مجهول است، شهردار تهران هنوز مشخص نیست و اینکه در شهر آفتاب اتفاق جدید می‌افتد یا نه باید پس از انتخاب شهردار به تصویب برسد.

    قائم‌مقام سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران یادآور شد:‌ در چند ماه گذشته قول داده بودند که عملیات عمرانی در شهرداری شروع شود ولی به دلیل تغییرات در مدیریت شهرداری تهران، هنوز عملیات عمرانی آغاز نشده است.

    وی همچنین درباره میزان رضایت مردم از مکان برگزاری نمایشگاه نیز گفت: در این زمینه نظرسنجی می‌شود؛ البته گاهی متغیرها و نتیجه‌ها با میزان استفاده از وسیله نقلیه عمومی تغییر می‌کند، اما به طور کلی به نظر می‌رسد سطح طبقه بازدیدکننده در مصلا در متوسط و بالاتر بیشتر است، هر چند این تحلیل تغییر می‌کند.

    شهرام‌نیا تاکید کرد: در این میان جذابیت مصلا برای ناشران در این است که افرادی که اهل کتاب خریدن هستند به دلیل موقعیت جغرافیایی و دسترسی آسان‌تر در مصلا بیشتر از شهر آفتاب است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت