مدیرعامل نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب:

نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب آینده نمایشگاهی کشور است

عصر نمایشگاه- قادری با اشاره به این مساله که نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب آینده نمایشگاهی کشور است، گفت: از هرگونه سرمایه گذاری کشورها و بخش خصوصی برای تکمیل فازهای بعدی نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب استقبال می کنیم.

نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب آینده نمایشگاهی کشور است
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از روابط عمومی  و امور بین الملل نمایشگاه شهرآفتاب،   مهندس قهرمانی به نمایندگی از شرکت آلمانی GMPمشاور  و مهندس معروفی مدیرعامل شکرت کاشالوت با حضور در دفتر دکتر محمدرئوف قادری  مدیرعامل نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب حضور یافتند و در مورد مسائل مختلف از جمله بحث ساخت فازهای بعدی نمایشگاه شهرآفتاب صحبت و تبادل نظر کردند. 

    قادری  در ابتدای این دیدار ضمن اشاره به این مساله که ساخت نمایشگاه ها باید به لحاظ اقتصادی توجیح داشته باشد، اظهار داشت: در ساخت فازهای بعدی نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب باید مساله  اقتصادی بودن طرح مورد توجه قرار گیرد.

    مدیرعامل نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب با بیان اینکه یکی از مشکلات ساخت نمایشگاه در فاز یک این بوده که شرکت بهره بردار از ابتدا در کنار مراحل ساخت حضور نداشته است، گفت: باید یک تیم فنی بین شرکت بهره بردار ، شرکت gmp  آلمان ، سازمان سرمایه گذاری شهرداری تهران و شرکت نقش جهان برای ساخت فازهای بعدی شکل بگیرد تا همکاری بهتری وجود داشته باشد. 
    وی با اشاره به این مساله که نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب آینده نمایشگاهی کشور است، بیان کرد:  از هرگونه سرمایه گذاری کشورها و بخش خصوصی برای تکمیل فازهای بعدی نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب استقبال می کنیم و نسبت به آن علاوه بر تعهد قانونی تعهد اخلاقی نیز داریم. و اینجانب اعتقاد دارم که جذب سرمایه گذار با مذاکره امکان پذیر است و نه با مناقصه و شرط گذاشتن.

    در ادامه این دیدار آقای قهرمانی نماینده شرکت GMP آلمان مشاور ساخت نمایشکاه بین المللی شهرآفتاب با اشاره به دیدگاههای مثبت و دلسوزی  دکتر قادری مدیرعامل نمایشگاه نسبت به مسائل مختلف،  ابراز امیدواری کرد که به زودی نمایشگاه شهرآفتاب به افق طرح خود نزدیک شود.
    همچنین مهندس معروفی نیز در پایان این نشست با تشکر از بیانات امید بخش مدیرعامل نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب، گفت: دکتر قادری اطلاعات بسایر خوب و کاملی نسبت به مسائل نمایشگاهی دارند و قدمها و تفکر ایشان در این زمینه کاملا علمی و منطقی است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت