دهمین نمایشگاه قطعات تهران (۱۵)

پول اضافه نمی خواهیم، مطالباتمان را بدهید

عصر نمایشگاه: در حاشیه دهمین نمایشگاه قطعات تهران فرصتی دست داد تا گپی دوباره با رضا آریانا مدیرعامل شرکت قطعات یدکی ایران بزنیم، آریانا متولد ۱۳۲۴ است و از سال ۱۳۶۱ تاکنون در صنعت قطعه‌سازی مشغول به کار شده، و تجربه این سال‌های او موجب شده تا این روزها به شاهد مثال مدیران ساپکو تبدیل شود، اما چه شده است که او هم بعد چندین سال فعالیت در صنعت قطعه‌سازی این روزها با مشکلات مالی شدیدی دست‌به‌گریبان باشد، مشکلاتی که موجب شده برخلاف میل باطنی‌اش دست به تعدیل نیرو بزند، اقدامی که در طول گپ و گفتمان چند بار وی را متأثر کرد.

پول اضافه نمی خواهیم، مطالباتمان را بدهید
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه»، در ابتدا از آریانا درباره برنامه‌های توسعه‌ای شرکت پرسیدیم اما وی خیلی مایل به صحبت دراین‌باره نبود و از همان ابتدا به مشکلات مالی شرکت پرداخت.
    وی بابیان اینکه امسال برای دهمین سال در نمایشگاه قطعات تهران حضور داریم گفت: متأسفانه میزان این روزها مشکلات مالی به‌شدت مجموعه ما را تحت تأثیر قرار داده و حتی موجب شده برخلاف میل باطنی تعدادی از نیروهایمان را تعدیل کنیم.
    آریانا همچنین بابیان اینکه ما به دنبال گرفتن پول اضافه از دولت و خودروسازان نیستیم گفت: متأسفانه هر وقت صحبت از حمایت قطعه سازان به میان می‌آید مسؤولین تصور می‌کنند شرکت‌ها به دنبال وام از دولت هستند درحالی‌که ما تنها می‌خواهیم مطالباتمان به‌موقع پرداخت شود.
    مدیرعامل شرکت قطعات یدکی ایران همچنین بابیان اینکه مشکلات مالی این روزها موجب شده تمامی طرح‌های توسعه‌ای ما متوقف شود نیز گفت: کاهش قدرت مالی ما موجب شده قدرت خرید ما نیز کاهش پیداکرده است، اتفاقی که در طولانی‌مدت موجب کاهش کیفیت محصولاتمان خواهد شد.
    وی همچنین بابیان اینکه مشکلات مالی موجب شده پرداخت حقوق کارگران بیش از 3 ماه به تعویق بی افتد گفت: مشکلات مالی آن‌قدر شدید شده است که شاید در آینده نزدیک دوباره مجبور به تعدیل نیرو شویم.
    رضا آریانا در بخش دیگری از سخنان خود نیز بابیان اینکه همکاری با ساپکو برای تولیدات مورداستفاده در خط تولید موجب شده نتوانیم در بازار خدمات پس از فروش حضور پررنگی داشته باشیم گفت: اگر دولت بتواند جلوی واردات قطعات بی‌کیفیت از کشورهای دور و نزدیک را بگیرد می‌تواند به قطعه سازان کمک شایانی کرده باشد.
    وی در پایان نیز با اشاره به اینکه شرکت قطعات یدکی ایران درزمینهٔ تکنولوژی،طراحی ، ساخت و آزمایش با شرکت‌هایی از آلمان ، فرانسه، کره جنوبی، استرالیا ، مالزی و ترکیه همکاری‌های نزدیکی داشته و دارد نیز گفت: اما ما معتقد هستیم کیفیت کالا حد و مرزی نمی‌شناسد به همین دلیل هدف ما همواره رسیدن به بالاترین کیفیت موجود در قطعات خود به‌صورت جهانی است .

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت