دهمین نمایشگاه قطعات تهران (۱۹)

توانایی تولید قطعات خودروهای وارداتی را داریم

عصر نمایشگاه- مدیر بازرگانی و فروش شرکت پولاد صنعت هونامیک از اهداف حضور در نمایشگاه قطعات، لوازم و مجموعه‌های خودرو این‌گونه اظهار کرد: شرکت پولاد صنعت هونامیک با شعار صنعت پاک، هوای پاک در نمایشگاه امسال شرکت کرده است.

توانایی تولید قطعات خودروهای وارداتی را داریم
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه»،او با اشاره به این مطلب افزود : با تولید اگزوزهای باکیفیت خودرو می‌توان تا حدودی به این شعار نزدیک‌تر شد، محصولات هلدینگ ما با استانداردهای ایزو و تی اس فرانسه تولید و در دسترس کارخانه‌های ایران‌خودرو و سایپا قرار می‌گیرید . شرکت پولاد صنعت در سطح کشور نمایندگی‌های به‌صورت استانی دایر کرده است تا تمام کشور بتوانند از محصولات ما استفاده کنند.

    کریمی از اهداف بلندمدت شرکت گفت هدف اصلی شرکت ما این است که قطعه باکیفیت و باقیمت واقعی به دست مصرف‌کننده برسانیم و در برنامه‌ریزی‌های آتی شرکت افزایش تنوع در تولید قطعات خودرو را در نظر داریم .هلدینگ ما توانایی و تکنولوژی تولید قطعات خودروهای وارداتی را نیز دارد .

    این کارشناس بازرگانی حمایت دولت از تولیدکنندگان را مهم‌ترین عامل برای رسیدن به بازار بین‌الملل دانست و گفت : دولتمردان کشور ما باید با تسهیل در صادرات و پایین آوردن تعرفه‌های واردات از شرکت‌هایی که قصد حضور در عرصه بین‌الملل را دارند پشتیبانی کنند.

    او در ادامه از سابقه شرکت پولاد صنعت گفت و افزود : پولاد صنعت 18 سال است که در صنعت قطعات خودرو درزمینهٔ تولید اگزوز فعال است و این موفقیت و تکنولوژی به‌روز در صنعت اگزوزسازی ماحصل 15 سال آزمون‌وخطا و کسب تجربه در تولید اگزوزهایی با آلایندگی پایین است . که هم‌اکنون جزء 3 شرکت برتر قطعه‌سازی هستیم . و این امر مدیون حفظ کیفیت کالای ارائه‌شده به بازار و حفظ حقوق مشتریان پولاد صنعت است .

    او با اشاره به این‌که تولید ملی جایگاه ویژه‌ای در این شرکت دارد ادامه داد : هیچ‌گاه سعی در شراکت با شرکت‌های اروپایی نداشتیم تا با تولید ملی توانسته باشیم تعصب خود را به کشور و حمایت از تولید داخلی ثابت کنیم .

    کریمی در مورد برگزاری نمایشگاه گفت : اطلاع‌رسانی باید در رسانه ملی بیشتر باشد تا مراجعین به نمایشگاه طیف وسیع‌تری رادر برگیرد .

    او در پایان ابراز امیدواری کرد که زمانی فرارسد که حق کامل با مشتری است درزمینهٔ قطعات خودرو تحقق یابد و تولیدکنندگان به این امر پایبند باشند.

     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت