به مناسبت هفته لارستان صورت گرفت

گشایش نمایشگاه عکس و صنایع‌دستی در شهر خور لارستان

عصر نمایشگاه- به مناسبت هفته لارستان طی آئینی با حضور مسئولان محلی نمایشگاه عکس و صنایع‌دستی در حمام تاریخی شهر خور لارستان گشایش یافت.

گشایش نمایشگاه عکس و صنایع‌دستی در شهر خور لارستان
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از فارس ، ایوب محمودی در حاشیه افتتاح نمایشگاه عکس و صنایع‌دستی در حمام تاریخی شهر خور این شهرستان اظهار داشت: به مناسبت سالروز سفر پر خیر و برکت مقام معظم رهبری در اردیبهشت‌ماه سال 87 به منطقه لارستان، این روز به‌نام لارستان نام‌گذاری شده است.

    مدیر برگزاری نمایشگاه عکس و صنایع‌دستی خور، افزود: این نمایشگاه به مناسبت روز لارستان و با پیشنهاد انجمن عکس و فیلم خور و اداره میراث، صنایع‌دستی و گردشگری لارستان دایر شده است.

    وی تصریح کرد: نمایشگاه صنایع‌دستی و عکس شهر خور از امروز تا 22 اردیبهشت‌ماه جاری از ساعت 18 تا 22 در محل حمام تاریخی این شهر آماده بازدید علاقه‌مندان است.

    محمودی ادامه داد: در برگزاری این نمایشگاه، انجمن خیریه صابرین شهر خور، موسسه ازدواج باب‌الریحان، شورای اسلامی شهر خور، شورای ورزشی خور، مهدکودک نور و اداره میراث، صنایع‌دستی و گردشگری لارستان و اعضای انجمن عکس و فیلم خور همکاری داشته‌اند.

    مدیر برگزاری نمایشگاه عکس و صنایع‌دستی خور افزود: 130 عکس که تمام آثار توسط عکاسان خوری و با موضوع تاریخ، فرهنگ و طبیعت این شهر آماده‌ شده است در معرض دید علاقه‌مندان قرار دارد.

    وی هدف از برگزاری این نمایشگاه را آشنایی مردم منطقه لارستان و به‌ویژه مردم شهر خور با تاریخ، فرهنگ و طبیعت این شهر عنوان و تصریح کرد: تلاش شده تا با استفاده از آثار عکاسان این شهر، علاوه‌بر ایجاد انگیزه برای علاقه‌مندان نوجوان و جوان به هنر عکاسی، مسئولان را برای مرمت و نگهداری مناسب حمام تاریخی خور ترغیب کرد.

    قابل ذکر است ،حمام تاریخی خور مربوط به دوره قاجاریه به شماره 2039 در فهرست آثار ملی ثبت شده است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت