مدیر امور نمایشگاه‌های داخلی نمایشگاه بین‌المللی :

روزانه بیش از ۱۰ هزار نفر از نمایشگاه الکامپ‌ ۹۷ بازدید خواهند کرد

عصر نمایشگاه- آملی با بیان اینکه در سال ۹۶ روزانه ۱۰ هزار نفر از نمایشگاه الکامپ‌ بازدید کردند، گفت: این رقم در سال ۹۷ بیشتر می‌شود.

روزانه بیش از ۱۰ هزار نفر از نمایشگاه الکامپ‌ ۹۷ بازدید خواهند کرد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از باشگاه خبرنگاران ، حمیدرضا آملی مدیر امور نمایشگاه‌های داخلی نمایشگاه بین‌المللی تهران با بیان اینکه در سال 96 روزانه 10 هزار نفر از نمایشگاه الکامپ‌ بازدید کردند، اظهار کرد: این رقم در سال 97 بیشتر می‌شود و قطعا این نمایشگاه کم مخاطب نیست.

    مدیر امور نمایشگاه‌های داخلی نمایشگاه بین‌المللی تهران تصریح کرد: 12 سالن نمایشگاه به گروه‌های کالایی سخت‌افزار، نرم‌افزار، خدمات الکترونیک، ماشین آلات اداری، اینترنت، شبکه‌های اطلاع رسانی، لپ‌تاپ، تبلت‌، وب‌ سایت‌ها، حوزه تلفن همراه و هر آنچه که مربوط به آی تی است، اختصاص می‌یابد.

    وی با بیان اینکه در سال گذشته فضای ناخالص نمایشگاه به متراژ 50 هزار مترمربع به صورت سرپوشیده در اختیار متقاضیان قرار گرفت، تصریح کرد: در مجموع 30 هزار مترمربع به طور خالص و با احتساب غرفه‌های موجود در تمام فضای نمایشگاه در اختیار آن‌ها قرار گرفت.

    آملی با بیان اینکه 400 شرکت ایرانی و 40 شرکت خارجی در سال گذشته در الکامپ‌ شرکت کردند، گفت: امسال هم به شکل معمول از کشورهای آلمان، آمریکا، اسپانیا، انگلستان، ایرلند، تایوان، ترکیه، رومانی، روسیه، ژاپن، دانمارک، سوئد، سوئیس، چین، فرانسه، هلند، مکزیک، کره شمالی و برخی کشورهایی که معمولا در این نمایشگاه حاضر می‌شوند، شرکت می‌کنند.

    وی با تاکید بر اینکه این نمایشگاه جزء نمایشگاه‌های بزرگ است، افزود: تمام سایت نمایشگاه با توجه به حجمی که دارد، در اختیار نمایشگاه الکامپ‌ است و از بین مخاطبان زیادی که می‌آیند، عمده آن‌ها دانشجویان و فعالان حوزه آی تی هستند.

    آملی با تاکید بر اینکه مشارکت کنندگان‌ به صورت تخصصی در نمایشگاه شرکت می‌کنند، گفت: بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیکی که معروف به الکامپ‌ است، از 6 تا 9 مرداد ماه و از ساعت 10 تا 18 برگزار خواهد شد.

    وی با بیان اینکه برگزار کننده نمایشگاه، سازمان صنفی رایانه‌ای کشور است،تصریح کرد: اجرای نمایشگاه توسط شرکت راهکار‌ تجارت کوشا است.

    آملی در پایان خاطرنشان کرد: نمایشگاه الکامپ‌ در مقایسه با نمایشگاه بهاره خیلی پر مخاطب نیست، اما کم مخاطب هم نیست و جزء نمایشگاه‌های بزرگ به شمار می‌رود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت