رییس هیات مدیره دروازه تجارت فراسو بیان کرد

نمایشگاه meatex ایران تنها نمایشگاه صنایع گوشتی منطقه

عصر نمایشگاه- نمایشگاه Meatex با توجه به اینکه تنها نمایشگاه صنایع گوشتی منطقه است بلکه یک فرصت ویژه برای همه ی سرمایه گذاران و صاحبان صنعت فراورده های گوشتی است .

نمایشگاه meatex ایران تنها نمایشگاه صنایع گوشتی منطقه
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از فودنا ، در نمایشگاه IFFA آلمان، مدیر اجرایی نمایشگاه MEATEX ایران در سمینار فرصت های سرمایه گذاری صنایع گوشتی در ایران در بین حاضران از سراسر جهان گفت: نمایشگاه Meatex با توجه به اینکه تنها نمایشگاه صنایع گوشتی منطقه است بلکه یک فرصت ویژه برای همه ی سرمایه گذاران و صاحبان صنعت فراورده های گوشتی است که در ایران به عنوان یک کشور تاثیرگذار حضور پیدا کنند و از فرصت ویژه اقتصادی ایران و منطقه از این نمایشگاه استفاده کنند.

    رییس هیات مدیره هلدینگ دروازه تجارت فراسو درباره اهمیت نمایشگاه گفت: نمایشگاه  MEATEX تنها نمایشگاه صنعت گوشت منطقه و تنها نمایشگاه صنعت گوشت حلال در سراسر جهان است لازم می دانم که استقبال بازدید کنندگان از  غرفه MEATEX را بسیار عالی ارزیابی کنم و باید بگویم نمایشگاه meatex  از 15 الی 18 آبان برگزار می شود و تا کنون ظرفیت نمایشگاه با استقبال صنعتگران ایران و جهان پر شده است و در حال رایزنی برای افزایش فضای نمایشگاه هستیم.

    حبیب الهی در ادامه درباره سمینار جانبی نمایشگاه  IFFA  آلمان گفت: این سمینار برای معرفی صنعت گوشت ایران و همچنین اهمیت نمایشگاه صنایع گوشتی ایران بود که در جمع تجار ، خبرنگاران، صاحبان صنایع و کلیه علاقمندان برگزار شد.

    رییس هیات مدیره هلدینگ دروازه تجارت فراسو درباره استقبال بازدیدکنندگان و علاقمندان در این نمایشگاه ادامه داد: در این چند روز نمایشگاه صنایع گوشت فرانکفورت تقریبا از تمامی کشورها علاقمند به حضور در ایران و نمایشگاه  MEATEX  را داشتیم

    گفتنی است ،این سمینار با سخنرانی دکتر محید افلاکی بنی دبیر انجمن فراورده های گوشتی و همچنین هرمز مهبد مدیر اجرایی نمایشگاه Meatex  نیز همراه بود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۶ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت