پانزدهمین نمایشگاه بین المللی کشاورزی همدان برگزار می شود

عصر نمایشگاه - پانزدهمین نمایشگاه بین المللی کشاورزی(ماشین آلات،نهاده ها،سیستم های آبیاری و کشت های گلخانه ای) و سیزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت مرغداری،دامپروری و شیلات ۲۳ الی ۲۶ مرداد ۹۷ در محل نمایشگاه های بین المللی استان همدان برگزار می شود.

پانزدهمین نمایشگاه بین المللی کشاورزی همدان برگزار می شود
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه»، پانزدهمین نمایشگاه بین المللی کشاورزی(ماشین آلات،نهاده ها،سیستم های آبیاری و کشت های گلخانه ای) و سیزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت مرغداری،دامپروری و شیلات 23 الی 26 مرداد 97  در محل نمایشگاه های بین المللی استان همدان برگزار می شود. این نمایشگاه با حضور 87 شرکت کننده ازاستان های تهران،گلستان،اصفهان،خراسان رضوی،آذربایجان شرقی و غربی،کردستان،کرمانشاه،یزد،خوزستان،مازندران،قم،قزوین،البرز، همدان و برخی کشورهای خارجی از جمله ایتالیا،ترکیه و چین درفضایی بالغ بر 5000 مترمربع ودرسالن های ابن سینا،الوند ،هگمتانه و فضای بازشرکت نمایشگاه های استان همدان میزبان بازدیدکنندگان گرامی خواهد بود.
    توجه و تاکید برگزارکنندگان و مشارکت کنندگان این نمایشگاه بر کشت حداکثری با توجه به مصالح و ضرورت های زیست محیطی و با استفاده از ماشین آلات و ابزار با کیفیت و پر دوام است.
    علاوه بر بی نیازی از واردات محصولات کشاورزی و دامپروری و شیلات،باید به خودکفایی در تولید ماشین آلات و ابزار و رسیدن به این مقصود نیز توجه نمود که این یکی از اهداف شرکت کنندگان است.
    دعوت از واحدهای خارجی که هر ساله استقبال خوبی از نمایشگاه می کنند نشانگر این است که صنعت کشاورزی،دامپروری و شیلات در کشور رشد و توسعه یافته و نمایشگاه بین المللی همدان نیز به جایگاهی شایسته و قابل اعتنا در سطح بین المللی دست یافته است.
    این نمایشگاه باعث ایجاد فضایی رقابتی در میان مشارکت کنندگان خواهد شد و تولید کنندگان داخلی را ترغیب می کند تا ضمن حفظ سنت ها و فرهنگ بومی،پا به پای تکنولوژی روز دنیا قدم برداشته و کیفیت محصولات خود را همواره در بالاترین سطح ممکن حفظ نمایند.
    ساعات بازدید از این نمایشگاه 16 تا 21 و در روز جمعه 10 تا 21 می باشد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت