با حضور معاون باغبانی وزیر جهاد کشاورزی

سومین نمایشگاه باغبانی، نهاده‌ها و ماشین‌آلات کشاورزی افتتاح شد

عصر نمایشگاه- سومین نمایشگاه تخصصی باغبانی، نهاده‌ها و ماشین‌آلات کشاورزی صبح امروز با حضور معاون وزیر جهاد کشاورزی در امور باغبانی افتتاح شد.

سومین نمایشگاه باغبانی، نهاده‌ها و ماشین‌آلات کشاورزی افتتاح شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از فارس، سومین نمایشگاه تخصصی باغبانی، نهاده‌ها و ماشین‌آلات کشاورزی صبح امروز با حضور محمدعلی طهماسبی معاون وزیر جهاد کشاورزی در امور باغبانی در بوستان گفتگو تهران افتتاح شد.

    در این نمایشگاه 85 شرکت در حوزه‌های  کشت بافت، تجهیزات گلخانه‌ای ، گل‌های زینتی، گیاهان دارویی، کشت قارچ و ماشین‌الات و نهاده‌ها در این نمایشگاه حضور یافتند.

    محمدعلی طهماسبی در افتتاحیه این نمایشگاه در جمع خبرنگاران، گفت: امیدواریم بتوانیم با برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی آخرین دستاوردهای حوزه کشاورزی را به فعالان این حوزه و دست‌اندرکاران ارائه کنیم و قرار است علاوه بر تهران نمایشگاه مشابهی در سایر استان‌ها برگزار شود.

    وی همچنین به ضرورت ایجاد زنجیره تولید تا مصرف به ویژه پس از تولید اشاره کرد و گفت: گیر اصلی ما در حوزه کشاورزی و باغبانی پس از تولید است و با مشکلاتی در بخش پیش سردخانه، فرآوری اولیه، ثانویه، بسته‌بندی و حمل و نقل مواجه‌ایم که باید در بخش کشاورزی تشکیل شود.

    طهماسبی تاکید کرد: وزارت جهاد کشاورزی خود به دنبال ایجاد زنجیره‌های مختلف است که تشکیل زنجیره سیب و زعفران در دستور کار قرار دارد.

    معاون وزیر جهاد کشاورزی در امور باغبانی همچنین به ضرورت توسعه گلخانه‌ها اشاره کرد و گفت: هم اکنون 13 هزار و 500 هکتار گلخانه داریم که قرار است امسال 2 هزار و 760 هکتار دیگر به این رقم اضافه شود چرا که اگر صنعت گلخانه توسعه پیدا کند در بحث مصر ف آب و تولید مصرف پرکیفیت‌تر موفق عمل کرد‌ه‌ایم.

    به گزارش فارس، در سومین نمایشگاه باغبانی شرکت‌های مشاور در طراحی و نصب گلخانه ، استفاده از نهاده‌های مرغوب، کشت باغ و ماشین‌آلات بروز حضور دارند. این نمایشگاه از امروز 6 شهریور تا جمعه 9 شهریور ماه همه روزه از ساعت 9 صبح تا 6 بعدازظهر آماده بازدید علاقه‌مندان است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت