با معرفی دستاوردها و توانمندی‌های شرکت بازرگانی صندوق بازنشستگی رخ می‌دهد

حضور پررنگ بزرگ‌ترین صادرکننده‌های بریکت ایران در نمایشگاه میتکس

عصر نمایشگاه- نمایشگاه بین‌المللی فلزات، فولاد و مواد اولیه متالوژی، قالب‌سازی، آهنگری، ریختگری و صنایع نسوز بزرگ‌ترین نمایشگاه فولاد و ریختگری است که برای اولین بار در شرق کشور برگزار می‌شود و شرکت بازرگانی صندوق بازنشستگی در این رویداد مهم معدنی و بازرگانی حضور فعال خواهد داشت.

حضور پررنگ بزرگ‌ترین صادرکننده‌های بریکت ایران در نمایشگاه میتکس
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از ایسنا، نمایشگاه بین‌المللی فلزات، فولاد و مواد اولیه متالوژی (میتکس) با رویکرد صادراتی 25 تا 28 مرداد ماه در نمایشگاه بین‌المللی مشهد برگزار می‌شود و میزبان فعالان اقتصادی، تجار، تولیدکنندگان و بازرگانان داخلی و خارجی در این حوزه خواهد بود.

    شرکت بازرگانی صندوق بازنشستگی کشوری اعلام کرد: با توجه به رویکرد خاص صادراتی و تخصص این شرکت در صادرات محصولات فولادی، با هدف توسعه بازار تجارت خارجی و معرفی فرصت‌های صادراتی ایران در حوزه این محصولات، توان مذاکره، بازاریابی، معرفی خدمات و رزومه فعالیت حرفه‌ای خود را در این رخداد بزرگ سه روزه به نمایش خواهد گذاشت.

    این شرکت بنا به اقتضای فضای تجارت بین‌المللی در فاز جدید فعالیت خود از نیمه اول سال 95 تمرکز بر صادرات محصولات فولادی را در راس فعالیت بازرگانی خارجی خود قرار داده و با خریداری سنگ آهن و تبدیل آن به گندله و پیگیری عملیات فرآوری "هات بریکت" و در نهایت  صادرات این محصول به عنوان اولین صادرکننده "هات بریکت" نقشی موثر در توسعه بازرگانی و صادرات محصولات معدنی فرآوری شده و ایفا می‌کند. ایران سومین تولیدکننده هات بریکت منطقه و نهمین تولیدکننده در سطح جهان است.

    انتظار می‌رود در این نمایشگاه که با حمایت بزرگ‌ترین انجمن‌های کشور برگزار می‌شود، هیات‌های خارجی از همسایگان شرقی و کشورهای حوزه CIS نیز حضور داشته باشند.

    از همه تجار، تولیدکنندگان، تجار و بازرگانان و فعالان حوزه معادن، فلزات، متالوژِی و فولاد، دعوت می‌شود طی روزهای 25 تا 28 مردادماه از غرفه شرکت بازرگانی صندوق بازنشستگی کشوری در محل نمایشگاه بین‌المللی مشهد  سالن فردوسی، غرفه 101 از ساعت 15 تا 21 بازدید کنند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت