هرمز مهبد، مدیر نمایشگاه «میتکس»:

تمرکز سومین نمایشگاه «میتکس» بر روی برندهای مستعد

عصر نمایشگاه- نمایشگاه بین‌المللی «میتکس» تهران در حالی در آستانه سومین دوره برگزاری قرار دارد که به‌سان طفل نوپایی می‌ماند که به رغم نوپایی راه بسیاری را طی کرده و با بهره‌گیری از استانداردهای برگزاری یک نمایشگاه حرفه‌ای و ارتباطات تنگاتنگی که با سایت نمایشگاهی آلمان دارد پله‌های ترقی را پیموده است، به‌گونه‌ای که اگر شرایط خاص بین‌المللی حاکم بر کشور امروز حاکم نبود این نمایشگاه ظرفیت آن را داشت تا به‌عنوان یکی از بین‌المللی‌ترین نمایشگاه‌های تخصصی کشور قد علم کند.

تمرکز سومین نمایشگاه «میتکس» بر روی برندهای مستعد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از اقتصادسبز، اعتقاد ویژه به رعایت استانداردها و کیفیت برگزاری نمایشگاه باعث شد تا وقفه‌ای یکساله در راه برگزاری نمایشگاه «میتکس» ایران حادث شود و امسال قرار است تا از تاریخ 28 آبان‌ماه نمایشگاه بین‌المللی تهران میزبان این نمایشگاه باشد.
    جهت اطلاع از آخرین وضعیت سومین نمایشگاه بین‌المللی «میتکس» پای صحبت‌های هرمز مهبد مدیر این نمایشگاه نشستیم که ماحصل آن در ادامه می‌آید:

     

    به‌عنوان نخستین پرسش لطفاً آخرین وضعیت سومین نمایشگاه بین‌المللی «میتکس» را تشریح کنید.

    با توجه به شرایط فعلی اقتصاد کشور به‌خصوص در صنعت گوشت و فرآورده‌های گوشتی امسال سیاست جدیدی را برای نمایشگاه تدوین کردیم و مطابق با آن توجه ویژه‌ای را به شرکت‌های کوچک و متوسط تولیدکننده فرآورده‌های گوشتی خواهیم داشت که محصولات مرغوب و با کیفیتی را تولید می‌کنند، اما به‌دلیل عدم برندینگ مناسب زیرسایه برندهای بزرگ باقی مانده‌اند و این وضعیت باعث شده تا نتوانند آمار تولیداتشان را افزایش دهند.
    برای سومین دوره و چهارمین دوره «میتکس» بر روی برندهای کوچک و متوسط این صنعت تمرکز کرده‌ایم تا بتوانیم با برندینگی که برای آنها صورت می‌دهیم سهم آنها را در بازار مصرف ارتقا بخشیم. در واقع این سیاست را از صنعت نمایشگاهی کشور آلمان الگوبرداری کرده‌ایم.

    ممکن است بیشتر توضیح دهید.

    در صنعت نمایشگاهی آلمان دولت فقط به بنگاه‌های کوچک و متوسط کمک و برندهای بزرگ خودشان رأساً به وظایفشان عمل می‌کنند. از این رو و با توجه به ارتباط نزدیکی که میان «میتکس» تهران و کانادا برقرار است و از آنجایی‌که ایرانی‌ها دومین قشر پرجمعیت این کشور به شمار می‌روند، لینک قوی میان مشارکت‌کنندگان در «میتکس» تهران با بازار کانادا به ویژه بازار مصرف ایرانی‌های مقیم این کشور برقرار کرده‌ایم که جزو تغییرات حاصل شده در روند برگزاری سومین نمایشگاه «میتکس» تهران به شمار می‌رود.
    در واقع تمرکز اصلی سومین نمایشگاه «میتکس» تهران بر روی برندهای مستعدی است که تمام ویژگی‌های رشد و نفوذ بیشتر در بازار مصرف را دارند.

    -

    لطفاً پیرامون آخرین وضعیت و جزییات برگزاری سومین نمایشگاه «میتکس» بیشتر توضیح دهید.

    در دوره‌های گذشته تمرکز سمینارهای ما بر روی موضوعات علمی و تخصصی بود، اما امسال علاوه بر این ویژگی سمینارهایی هم برای عموم مردم برگزار خواهیم کرد. به عنوان نمونه نیاز به پروتئین در سنین مختلف و… در قالب سمیناری ارایه خواهد شد.
    دومین ویژگی این نمایشگاه برقراری ارتباط میان غرفه‌گذاران ایرانی با «میتکس» کانادا جهت توسعه بازارهای صادراتی است.
    در سومین نمایشگاه «میتکس» تولیدکنندگانی در زمینه فرآورده‌های گوشتی، افزودنی‌ها، یخچال و سردخانه، همبرگر و ناگت، بسته‌بندی گوشت قرمز، جعبه‌ها و باکس‌ها و لوازم سردخانه‌ای و حمل گوشت، نرم‌افزارهای فروشگاهی و… حاضر خواهند بود.
    در این نمایشگاه اتحادیه صنف رستوران‌داران و سلف‌سرویس‌ها را به‌عنوان حامی داریم که بسیار خوشحال هستیم، چرا که در واقع یکی از مشتریان این صنعت رستوران‌ها هستند.

    بسیاری بر این اعتقادند که نمایشگاه «میتکس» به رغم نوپا بودن، اما در دو دوره گذشته به نسبت سایر نمایشگاه‌ها حداقل استانداردهای نمایشگاهی را بهتر اجرایی کرده است، امسال با توجه به مشکلات موجود در سطح کشور و بین‌المللی چه برنامه‌هایی دارید؟

    به طور حتم در زمینه استانداردهای اجرا به هیچ وجه کوتاهی نخواهیم کرد، چرا که اعتقاد دارم منافع بلندمدت یک نمایشگاه پویا به همه خواهد رسید، به‌همین دلیل هیچ‌گاه از کیفیت برگزاری نمایشگاه نخواهیم کاست و به‌دنبال ارتقای استانداردهای نمایشگاهی هم هستیم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت