معاون قرآن وزارت ارشاد تاکید کرد

حضور خلاقانه نهادها و سازمان‌های قرآنی در نمایشگاه قرآن

عصر نمایشگاه- با حضور معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، جلسه هماهنگی سازمان‌ها و نهادهای قرآنی کشور برای حضور فعال در بیست‌وچهارمین نمایشگاه قرآن کریم برگزار شد.

حضور خلاقانه نهادها و سازمان‌های قرآنی در نمایشگاه قرآن
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایسنا ، در این جلسه که در محل معاونت قرآن و عترت برگزار شد، نمایندگان دستگاه‌های مختلف در حوزه قرآن و عترت به بیان دیدگاه‌های خود پرداختند و نقاط ضعف و قوت دوره گذشته نمایشگاه قرآن کریم در حوزه اجرا و محتوا را مورد نقد و بررسی قرار دادند.

    حشمتی در این جلسه خواستار حضور و مشارکتی خلاقانه با رویکرد فهم قرآنی در بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم شد و گفت: نمایندگان سازمان‌ها و نهادهای قرآنی باید با نگاه و برنامه‌های خلاقانه در این رویداد مهم قرآنی حضور داشته باشند.

    گفتنی است ،در این جلسه مقرر شد نمایندگان نهادها و سازمان‌ها، طرح‌ها و برنامه‌ها و امکانات درخواستی خود را هر چه زودتر بصورت مکتوب به ستاد اجرایی نمایشگاه ارائه دهند.

    قابل ذکر است ،مصطفی آجرلو نماینده سازمان فعالیت‌های قرآنی دانشگاهیان جهاد، یوسف افراش نماینده سازمان دارالقرآن الکریم، سجاد شاکری نماینده سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران، میثم طاهرآبادی نماینده موسسات قرآنی مردمی کشور، محمد تقی محمدیان نماینده مرکز رسیدگی به امور مساجد، حسن محمدی رئیس اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور، غلامرضا محبوبی‌فر نماینده معاونت پژوهش و فرهنگ وزارت آموزش و پرورش و همچنین محمد ایرجی دبیر اجرایی نمایشگاه و عباس نظری راد مدیرکل ارتباطات و هماهنگی معاونت قران و عترت در این جلسه حضور داشتند.

    بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم از 24 خردادماه تا 8 تیرماه به مدت 16 روز در مصلای بزرگ حضرت امام خمینی(ره) از ساعت 18 الی 23.30 برگزار خواهد شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت